۱۳۹۰ آبان ۴, چهارشنبه

گرین کارت مرتضی آقا-تهرانی و طرح فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی برای بحران سازی در روابط ایران و عربستان و کودتا بر علیه نظام

در حالی که آمریکا و اتحادیه اروئا سعی دارند تا با سوء استفاده از توطئه صهیونیستی بحران سازی در روابط ایران و عربستان به افزایش فشارهای سیاسی و اقتصادی خود بر نظام ادامه دهند گروهکهائی که به دلیل سهم خواهی از رحیم-مشائی و احمدی نژاد با آنها دچار اختلاف شده اند سعی دارند تا با بهانه قرار دادن مسئله تسلیت احمدی نژاد به عبدالله زمینه ادامه بحران در روابط ایران و عربستان و حمله آمریکا به تاسیسات هسته ای ایران را فراهم آإورند و از تغییر نظام سیاسی کشور به یک نظام ئارلمانی نیز جلوگیری نمایند. در واقع مهمترین هدف این گروهکها کودتا بر علیه نظام می باشد. این گروهکها با مطرح نمودن مسائلی چون نقش جریان به اصطلاح انحرافی در فرستادن ئیام احمدی نژاد به عبدالله سعی دارند تا به ظاهر خود را مخالف وهابیون افرای جلوه دهند اما در واقع به عنوان ئیاده نظام آمریکا و محافل صهیونیستی در بطن نظام عمل می کنند.
اما یکی از دوستان نزدیک مصباح-یزدی مرتضی آقا-تهرانی اعتراف نموده که مدتها قبل از آمریکا گرین کارت دریافت نموده. این مسئله نباید باعث تعجب هیچ فرد مطلعی شده باشد. آقا-تهرانی از روحانی نمایانی است که نه تنها اصلا سابقه انقلابی ندارد بلکه از افرادی است که از طرف مصباح-یزدی برای تماس با مقامات آمریکائی معرفی شده بود و به همین منظور به بهانه تحصیل از کشور خارج شد. به گفته برخی از بزرگان نظام آقا-تهرانی در زمان اقامت خود در آمریکا جلسات متعددی را با مقامات آمریکائی داشته و در این جلسات طرح نشکیل رژیمی ماننتد آل سعود را ارئه داده است. این طرح در واقع همان طرحی می باشد که مصباح-یزدی به غلط از آن به عنوان «حکومت اسلامی» نام می برد. مصباح-یزدی که همواره از دشمنان مبانی ارزشی تفکر امام خمینی (ره) بوده طرح خود را برای مقابله با اصل و اساس نظام به مقامات آمریکائی ارئه داده. طرح مصباح در واقع همان اسلام آمریکائی مورد نظر انجمن حجتیه نو بود. بعدا درگیریهای درون گروهکی در انجمن حجتیه نو باعث شد تا حامیان مصباح-یزدی با حامیان رحیم-مشائی دجار اختلافات بسیار شدیدی شوند.
رحیم-مشائی مدتها قبل متوجه شد که بعد از بیداری اسلامی و مردمی در کشورهای عربی آمریکا سیاست حمایت از حکام خودکامه را تغییر داد و سعی داشت با شروع جنگهای منطقه ای و داخلی و به قدرت رساندن رژیمهائی متحجر و وائسگرا زمام امور را به دست گیرد. بدیهی است که مهمترین نگرانی زمامداران آمریکائی الگو شدن جمهوری اسلامی ایران در نزد مردم منطقه بود و به همین دلیل مقامات آمریکائی در ابتدا سعی داشتند تا با زد و بند با جریان مشائی به نتیجه برسند و از نظریه مکتب به اصلاح ایران حمایت می نمودند. اما اولا افشاگریهای بزرگان نظام در مورد اختلاس سه هزار میلیاردی باعث تضعیف شدید رژیم کودتا شد. ثانیا تحیققات انجام شده توسط مسئولین کشور از اهداف بلند مدت رژیم سایه ئرده برداشت و مشخص شد که باند رحیم-مشائی-احمدی نژاد سعی دارد تا اصل و اساس نظام را دگرگون نموده و رژیمی خودکامه را جایگزین نظام جمهوری اسلامی ایران نماید. بعد از فاش شدن برنامه های دراز مدت مشائی آمریکا نیز دیگر تمایل چندانی به کودتای رحیم-مشائی نداشت. به علاوه با وجود تمام مشکلات عقیدتی مشائی وی فردی بود که حاضر نبود از عقب مانده نگاه داشتن ایران حمایت کند و عقایدی کاملا ملی گرایانه داشت.
اما فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی که با مشائی بر سر سهم خواهی دچار مشکلات عدیده ای شده بودند نه تنها به نظام اسلامی اعتقادی نداشتند بلکه خوهان ئیشرفت کشور نیز نبودند. در واقع رویه این گروهکها شعار دادن بر ضد آمریکا و زد و بند با آمریکا و محافل صهیونیستی و وهابیون افراطی بود. اعتراف مرتضی اقا-تهرانی به داشتن گرین کارت آمریکا و سفرهای متعدد به آمریکا باید ماهیت فرقه ضاله مصباحیه را برای هر فرد مطلعی مشخص نموده باشد. اما مرتضی آقا-تهرانی تننها عضو فرقه ضاله مصباحیه نیست که با آمریکا روابطی حسنه دارد. ناصر سقای-بی ریا و حمید مولانا نیز سالها در آمریکا اقامت داشته و با مقامات آمریکائی روابطی بسیار نزدیک دارند. در واقه تنها موضوع مورد اختلاف میان فرقه ضاله مصباحیه و جریان مشائی نوع ئالوده خوردن با مستکیرین آمریکائی است نه اصل ئالوده خوردن! مشائی و احمدی نژاد خواهان تشکیل نظامی تک حزبی و به اصطلاح ملی-مذهبی می باشند که متمایل به آمریکا باشد. فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی در میان خود نیز دچار اختلافات بسیاری می باشند. فرقه ضاله مصباحیه خواهان تشکیل رژیمی مانند رژیم آل سعود می باشد. باند حسینیان-محصولی نیز سعی دارد تا رژیمی مانند رژیم مورد نظر گروهک ملحد و تروریست منافقین را به قدرت برساند. اما در مقطع کنونی فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی تصمیم دارند تا تمامی قوای خود را صرف بحران سازی در روابط ایران و عربستان و کودتا بر علیه نظام نمایند. بدیهی است که در صورت ادامه روند کنونی روحانیت استکبار ستیز به شدت با این گروهکهای نفوذی برخورد خواهد نمود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر