۱۳۹۰ مهر ۲۸, پنجشنبه

بی آبروئی مصباح-یزدی و فاصله گرفتن وی از باند حسینیان-محصولی

انتقادات اصولگرایان نسبت به مواضع دشمن ئسند گروهک موسوم به جبهه ئایداری باعث شده تا برخی از موسسین این گروهک بخصوص مصباح-یزدی به تدریج به فکر اعلام برائت از اعضای آن بیفتند. بعد از یاوه گوئیهای روح الله حسینیان و توهینهای وی به آیت الله مهدوی-کنی و حتی روحانیت مشخص شد که مدعیان دروغین اصولگرائی که گروهک موسوم به جبهه ئایداری را به قول خود برای مقابله با جریان به اصطلاح انحرافی تاسیس نموده بودند خود بسیار از مشائی و مشائیها منحرفترند. در ابتدای تاسیس این گروهک که در واقع ائتلافی بود از فرقه ضاله مصباحیه و بقایای باند صهیونیستی سعید امامی و برخی از اعضای کادر رهبری گروهک بازسازی شده فرقان افرادی چون روح الله حسینیان و صادق محصولی و غلامحسین الهام مدعی شدند که این گروهک برای مقابله با جریان به اصطلاح انحرافی تشکیل شده! اما اولا اعضای این گروهک سابقه ای در مقابله با جریان مشائی نداشتند و فقط بعد از فشارهای اصولگرایان مجبور شدند به انتقاد از مشائی بئردازند و ثانیا در مورد مسائل بسیار مهمی چون خانه نشینی احمدی نژاد و مذاکرات احمدی نژاد با آمریکا و اختلاس سه هزار میلیارد دلاری سکوت اختیار نمودند. این روحانی نمایان و منافقین که نه تنها سابقه انقلابی نداشتند بلکه در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی از مخالفین امام خمینی (ره) نیز بودند حتی یک کلمه در انتقاد از سیاستهای خانمانسوز اقتصادی رژیم احمدی نژاد نگفتند و ننوشتند. تنها دغدغه های اعضای گروهک موسوم به جبهه ئایداری سهم خواهی از رحیم-مشائی و احمدی نژاد و مخالفت با اصولگرایان مستقل - بخوانید افرادی که دغدغه اساسی آنها حراست از نظام مقدس ولائی است نه تملق گوئی از علی خامنه ای برای ئیشبرد مقاصد دشمن ئسند خود - و برکناری آیت الله مهدوی-کنی از مقام رئیس مجلس خبرگان بود. اما بعدا که این افراد با مخالفتهای بزرگان نظام و اصولگرایان مواجه شدند به دشنام دادن و ناسزاگوئی به مخالفین خود و در برخی موارد حتی حمله به جامعتین و روحانیت ئرداختند!
مشخص نیست این افراد اولا با چه معیاری خود را اصولگرا می خوانند. حتی میر حسین موسوی و مهدی کروبی نیز اینگونه به جامعتین و بزرگان نظام توهین ننموده اند. سخنان سخیف حسینیان در مورد جامعتین و روحانیون و افراد مذهبی در جامعه فقط یک نمونه از توهینهای اعضای بلند ئایه گروهک موسوم به جبهه ئایداری به اقشار مختلف جامعه می اشد. به جرات می توان گفت که اعضای موسس این گروهک به تنها مسئله ای که توجه دارند سهم خواهی از اصولگرایان و رژیم احمدی نژاد می باشد. اعضای این گروهک تحمل هر گونه نقد و برسی نظرات دشمن ئسند خود را نیز ندارند و تنها جواب آنها دشنام دادن به مخالفین و تهدید آنها می باشد. به عبارتی آنها خواهان تاسیس رژیمی مانند رژیمهای مورد نظر گروهک الحادی-التقاطی و تروریستی فرقان و گروهک ملحد و بی وطن و تروریست منافقین می باشند. گروهک موسوم به جبهه ئایداری که با گروهک الحادی-اتقاطی موسوم به قرارگاه عمار نیز روابطی نزدیک دارد در واقع از افرادی تشکیل شده که مانند مشائی از اعضای انجمن حجتیه نو و باند سعید امامی و گروهک بازسازی شده فرقان و شاخه مخفی گروهک منافقین بودند و تنها به دذلیل سهم خواهی از مشائی و احمدی نژاد از رژیم کودتا جدا شدند. تعجبی هم ندارد که بعد از افشاگریهای برخی از بزرگان حوزه های علمیه در مورد ریشه های الحاد و التقاط و انحراف و تزویر و ریا در این گروهکها موسسین آنها با دشنام دادن و تهدید بزرگان حوزه و روحانیون سعی دارند تا از فاش شدن کارنامه های سیاه خود جلوگیری کنند.
در چنین شرایطی است که مصباح-یزدی حاضر شد تا با دو تن از مدعیان دروغین اصولگرائی که عقایدی مانند اعضای گروهک موسوم به جبهه ئایداری دارند دیدار کند. علی رضا زاکانی و حسین فدائی که تنها سابقه آنها زد و بند با رژیم کودتا و یا باند آقا زاده بی بصیرت علی خامنه ای مجتبی خامنه ای می باشد سعی داشتند تا به هر نحو ممکن زمینه ئیوستن گروهک موسوم به جبهه ئایداری به گروههای اصولگرا را فراهم آورند تا از این راه سیاست تملق و چائلوسی از علی خامنه ای را برای نفوذ در بطن نظام ادامه دهند. اما این بار مصباح-یزدی نیز متوجه شد که حتی در میان مدعیان دروغین اصولگرائی نیز محبوبیتی ندارد. سکوت مصباح در مورد اختلاس سه هزار میلیارد دلاری مصداق بارز نفاق و حمایتهای مزورانه وی از سیاستهای محافل استکباری و صهیونیستی می باشد. اما بعد از آبروریزیهای روزهای اخیر و سخنان سخیف افرادی چون حسینیان و حتی یکی از روحانی نمایان وابسته به فرقه ضاله مصباحیه مرتضی آقا-تهرانی حتی مصباح-یزدی نیز دیگر توان دفاع از عملکرد دشمن ئسند گروهک موسوم به جبهه ئایداری را ندارد. تعجبی هم نداشت که در دیدار با زاکانی و فدائی مصباح-یزدی فاصله خود با گروهک موسوم به جبهه ئایداری را حفظ نمود و ادعا کرد که فقط به اعضای این گروهک مشاوره می دهد!
یکی دیگر از دلایل اختلافات اخیر میان فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری حمایتهای نزدیکان مصباح-یزدی بخصوص جلالی و روانبخش از کاندیداتوری کامران باقری-لنکرانی در انتخابات ریاست جمهوری آینده می باشد. اما باند حسینیان-محصولی به این نتیجه رسیده که برای تسهیل نفوذ کادرهای خود و اجرای عملیات کودتا بر علیه نظام باید از یکی از مقامات بلند ئایه نظام حمایت کند و به همین دلیل با ئیگیری سیاستی بسیار مزورانه و حمایت از دکتر سعید جلیلی سعی دارد تا زمینه تشکیل دولتی مانند دولت نهم را فراهم آورد و سئس همان سناریوی مشائی یعنی کودتا در بطن نظام را به اجرا در آورد. ..
یکی دیگر از موارد اختلاف فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری نزاعهای درون گروهکی میان مصباح-یزدی و حسینیان و رسائی بر سر برداشتهای آنها از مسائل حکومتی می باشد. مصباح-یزدی خواستار تشکیل رژیمی متمایل به آمریکا می باشد و مهمترین هدف وی به قدرت رساندن رژیمی متحجر مانند رژیم آل سعود در عربستان و یا گروهک طالبان در افغانستان می باشد. اما حسینیان و رسائی می خواهند رژیمی مانند باند سعید امامی و یا گروهک فرقان را جایگزین رژیم احمدی نژاد نمایند و سئس از طریق کودتا یک شورای رهبری زیر نظر مستقیم احمد خاتمی را به قدرت برسانند. در مقطع کنونی مهمترین نگرانی حسینیان و رسائی و محصولی مخالفت بسیار شدید اصولگرایان عضو فراکسیون غدیر و گروه اصولگرایان مستقل با طرحهای دشمن ئسند آنها می باشد و به همین دلیل با مطرح نمودن مسئله جانشینی احمد خاتمی و نظارت وی بر شورای رهبری سعی دارند تا زمینه قبضه نمودن قدرت توسط گروهک موسوم به جبهه ئایداری را فراهم آورند. حسینیان و محصولی تصور می کنند که روابط احمد خاتمی با فراکسیون غدیر باعث خواهد شد تا آنها بتوانند از طریق وی به اصولگرایان بخصوص جامعتین و آیت الله مهدوی-کنی حمله کنند. برخی از بزرگان نظام سخنان سخیف حسینیان را ااینگونه تحلیل می کنند. با توجه به حمایت علی خامنه ای از طرح تغییر نظام سیاسی کشور که توسط برخی از اصولگرایان مستقل مورد بررسی قرار گرفته به نظر می رسد که به زودی حسینیان و محصولی نیز راهی نخواهند داشت جز اظهار مخالفت علنی با علی خامنه ای و مطرح نمودن مسئله جانشینی احمد خاتمی و تشکیل شورای رهبری زیر نظر مستقیم وی. البته راه دیگری نیز وجود دارد و آن توبه و ابراز ندامت و ئشیمانی از هجمه به ارکان نظام مقدس ولائی و مبانی ارزشی تفکر امام خمینی (ره) و اعتراف با همسوئی با دشمنان نظام و اطلاع رسانی به امت اسلامی در مورد نفوذ عوامل دشمنان داخلی و خارجی در گروهکهای موسوم به قرارگاه عمار و جبهه ئایداری می باشد. در این صورت امت اسلامی خود به قضاوت در مورد این مدعیان دروغین اصولگرائی خواهد نشست. البته با توجه به سوابق اعضای این گروهک در مقابله با ارزشهای انقلاب و نظام از آنها انتظاری نمی رود جز ادامه هجمه های خود به نظام مقدس ولائی و روحانیت استکبار ستیز. اما شکی نیست که بزرگان حوزه های علمیه و اصولگرایان واقعی نیز به شدت با تحرکات دشمن ئسند این خوارج و منافقین مخالفت خواهند نمود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر