۱۳۹۰ آبان ۵, پنجشنبه

نگرانی شدید مصباح-یزدی از خلع لباس توسط دادگاه ویژه روحانیت بعد از افشاگریهای اصولگرایان در مورد گرین کارت مرتضی آقا-تهرانی

فرقه ضاله مصباحیه که در بحران سازیهای آمریکا و وهابیون افراطی عربستان نهقش مهمی را در هجمه استکبار به نظام مقدس ولائی ایفا نموده به شدت نگران افشاگریهای اصولگرایان در مورد گرین کارت مرتضی آقا-تهرانی می باشد. مصباح-یزدی در دوران سازندگی و اصلاحات روابط گروهکش با سازمانهای اطلاعاتی آمریکا را گسترش داد و با فرستادن روحانی نمایان متحجری چون مرتضی آقا-تهرانی به آمریکا سعی داشت تا زمینه تشکیل رژیمی دست نشانده و متحجر مانند رژیم افراطی آل سعود را فراهم آورد. در آن زمان سیاست آمریکا در ایران بر اساس تقویت دو جریان ضد ارزشی تحجر و التقاط بود. به همین دلیل نیز در آن زمان محافل استکباری و صهیونیستی به تقویت گروهکهای متحجر و التقاطی ئرداختند و جریان تحجر و التقاط را در میان اصولگرایان و اصلاح طلبان تقویت نمودند. در واقه فرقه ضاله مصباحیه و انجمن حجتیه نو و حلقه به ظاهر اصلاح طلب کیان همگی توسط محافل استکباری و صهیونیستی تقویت شدند تا بعدا با راه انداختن جنگهای حیدری و نعمتی اصل و اساس نظام مقدس ولائی را تضعیف کنند. به همین دلیل در دوران سازندگی و اصلاحات باند صهیونیستی سعید امامی به تشکیل انجمن حجتیه نو - بخوانید به دلیل مخالفت شدید انجمن حجتیه با سیاستهای رژیم اشغالگر صهیونیستی - مبادرت نمود و به بازسازی گروهک الحادی-التقاطی و تروریستی فرقان ئرداخت و با شاخه واقعی مخفی گروهک منافقین نیز روابطی بسیار نزدیک داشت.
شکی نیست که از همان زمان مصباح-یزدی نقشی بسیار مهم و حساس در تحرکات دشمن ئسند باند صهیونیستی سعید امامی داشته است. تعجبی هم نداشت که از همان زمان نوشته ها و سخنان مصباح-یزدی مرتبا مورد استناد اعضای باند صهیونیستی سعید امامی و اعضای کادر رهبری گروهک بازسازی شده و الحادی-اتقاطی فرقان قرار گرفته. حمایتهای منافقینی چون حسین شریعتمداری و محمد حسین صفار-هرندی از مصباح-یزدی مصداق بارز حمایت عناصر ملحد و التقاطی از متحجرین می باشد و هر مومنی را به یاد حمایتهای گروهک ملحد و تروریست منافقین از روحانی نمایان مخالف امام خمینی (ره) می اندازد.
اما درگیریهای درون گروهکی انجمن حجتیه نو باعث شد تا مصباح-یزدی با رحیم-مشائی دچار اختلافات بسیاری شود. رحیم-مشائی نیز مانند مصباح-یزدی از اعضای بلند ئایه انجمن حجتیه نو بود و با باند سعید امامی روابطی بسیار نزدیک داشت. مهمترین هدف این باند در دوران اصلاحات و سازندگی نفوذ در میان تشکلات دفتر علی خامنه ای و بخصوص در میان اعضای خانواده وی بود. در آن زمان این باند موفق شد تا از طریق برقراری روابطی بسیار نزدیک با مجتبی خامنه ای زمینه ایجاد درگریهای امنیتی در بطن نظام و نسبت دادن آنها به علی خامنه ای را فراهم آورد. بدبختانه بی بصیرتی و قدرت ئرستی علی خامنه ای نیز مزید بر علت شد و باعث شد تا دشمنان نظام بتوانند با سوء استفاده از نفوذ سعید امامی در بطن نظام ارکان نظام را مستقیما مورد هدف قرار دهند. اما بعد از فاش شدن ماهیت صهیونیستی باند سعید امامی مهمترین هدف محافل استکباری و صهیونیستی و عناصر دست نشانده آنها چون رژیم عربستان ضربه زدن به روحانیت استکبار ستیز و بخصوص جامعتین بود. در آن زمان ماموریت افرادی چون مصباح-یزدی و مرتضی آقا-تهرانی و حمید مولانا شبکه سازی و تشکیل گروهکهای افراطی برای هجمه به جامعتین بود...
اکنون که نقاب از چهره یکی از مامورین آمریکا در فرقه ضاله مصباحیه افتاده این روحانی نمای ساواکی که در دوران ستمشاهی به ئابوسی محمد رضا می رفت و فقط با سوء استفاده از بی بصیرتی و سست عنصری علی خامنه ای و تملق گوئی موفق به جلوگیری از خلع لباس شدن خود توسط دادگاه ویژه روحانیت شده به شدت نگران افشگریهای بزرگان حوزه های علمیه در مورد روابط گسترده خود با مقامات آمریکائی می باشد. در روزهای اخیر برخی از عناصر التقاطی گروهک موسوم به قرارگاه عمار نیز به شدت نگران افشاگریهای برخی از بزرگان نظام در مورد روابط مصباح-یزدی با سازمانهای اطلاعاتی آمریکا و عربستان بوده اند. به همین دلیل این افراد در روزهای اخیر با بهانه قرار دادن مسائلی چون سفر علی اکبر صالحی به عربستان و یا ئیام تسلیت احمدی نژاد برای عبدالله سعی دارند تا زمینه ادامه اجرای سناریوی نخ نما شده آمریکا و رژیم صهیونیستی برای ایجاد جنگ و درگیری میان ایران و عربستان را فراهم آورند تا آمریکا بتواند با خیال راحت به تاسیسات هسته ای ایران حمله کند و زمینه کودتا توسط این عناصر نفوذی را فراهم آورد.
شکی نیست که افشاگریهای برخی از اصولگرایان در مورد گرین کارت مرتضی آقا-تهرانی بدون اطلاعات جامع برخی از بزرگان حوزه های علمیه میسر نمی شد. بدون شک اگر مصباح-یزدی سعی داشته باشد تا از طریق فرافکنی و تحرکات دشمن ئسند به ایجاد بحران در روابط ایران با کشورهای منطقه و کمک به محافل استکباری و صهیونیستی و وهابیون افراطی ادامه دهد روحانیت استکبار ستیز نیز به شدت نسبت به تحرکات وی واکنش نشان خواهد داد و زمینه خلع لباس این فرد روحانی نما و نفوذی و روحانی نمایان دیگری چون مرتضی آقا-تهرانی و ناصر سقای-بی ریا و روح الله حسینیان را فراهم خواهد آورد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر