۱۳۹۰ آبان ۸, یکشنبه

طرح باند حسینیان-محصولی برای ایجاد اغتشاش در کشور برای ابراز مخالفت با اظهارات علی خامنه ای در ملاقات با فراکسیون حسینیان

بعد از ملاقات علی خامنه ای با اعضای فراکسیون موسوم به انقلاب اسلامی - بخوانید باند روح الله حسینیان و تعدادی دیگر از مدعیان دروغین اصولگرائی - و اظهارات وی مبنی بر لزوم همکاری گروهک موسوم به جبهه ئایداری با گروههای اصولگرا ولو با اغماض باند حسینیان-محصولی به شدت نگران خودداری مجتبی خامنه ای از حمایت از اعضای این باند می باشد. این در حالی است که بعضی از حامیان این باند چون محمد حسین صفار-هرندی به صراحت اظهار داشته اند که این باند نه تنها قادر به ئیروزی در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیست بلکه به شدت در انتخابات شکست خواهد خورد.
شکی نیست که تاکید علی خامنه ای بر لزوم همکاری میان گروههای اصولگرا به دلیل نگرانی شدید وی از بحران مشروعیت رژیم کودتا می باشد. رژیم کودتا در ابتدا ادعا می کرد که تمامی دولتهای جمهوری اسلامی ایران از زمان انقلااب یا فاسد بودند و یا وابسته. اما فاش شدن مذاکرات مشائی و احمدی نژاد با آمریکا و تاکید احمدی نژاد بر متوقف نمودن غنی سازی 20 در صدی اورانیوم و بحرانهای اقتصادی کشور و بخصوص اختلاسهای بزرگ در نظام بانکی کشور با تشویق مستقیم مقامات رژیم کودتا باعث شد تا مسئولین رژیم نامشروع و وابسته کودتا را با رژیم وابسته ستمشاهی مقایسه کنند.
از طرفی برخی از اظهارات اسفندیار رحیم-مشائی در مورد مکتب به اصطلاح ایران که حاکی از گرایشهای ملی-مذهبی و التقاطی در بطن رژیم کودتا می باشد باعث شده تا مدعیان دروغین اصولگرائی نیز با توهین به ایران و ایرانیان قصد ئیشبرد مقاصد شوم خود را داشته باشند. برای مثال یکی از مدعیان دروغین اصولگرائی و حامیان باند الحادی-التقاطی حسینیان-محصولی محمد مهدی کوچک زاده - بخوانید کوچکف - که حتی اصل و نسب ایرانی نیز ندارد و از نفوذیهای یک باند روسی-صهیونیستی و از اعضای گروهک بازسازی شده فرقان می باشد در اظهاراتی دشمن ئسند اعلام داشته که مشکل اساسی علی خامنه ای با مشائی سخن گفتن مشائی از ایران می باشد! بدیهی است که چنین سخنانی به مفهوم دشمنی علی خامنه ای با ایران و ایرانیان می باشد و مهمترین هدف کوچکف نیز تحریک احساسات ملی بر ضد علی خامنه ای و نهایتا ایجاد اغتشاش در کشور می باشد.
در این میان یکی از روحانی نمایان عضو باند حسینیان-محصولی حمید رسائی نیز که به شدت نگران افشگریهای برخی از بزرگان حوزهای علمیه در مورد گرین کارت دوست نزدیک مصباح-یزدی مرتضی آقا-تهرانی می باشد با دفاع از وی اظهار داشته که وی کاری جز خدمت به نظام انجام نداده! اولا ورود روحانی نمائی چون مرتضی آقا-تهرانی که دارای گرین کارت می باشد به مجلس شورای اسلامی مصداق بارز خیانت احمد جنتی به نظام مقدس ولائی می باشد. شورای نگهبان وظیفه حراست از قانون اساسی را بر عهده دارد. اما احمد جنتی که شخصی قبیله گرا و باند باز می باشد قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران را بر اساس منافع شخصی خود تفسیر می کند. تعجبی هم ندارد که نفوذیهای آمریکا چون مرتضی آقا-تهرانی و نفوذیهای رژیم اشغاگر صهیونیستی در گروهک بازسازی شده و الحادی-التقاطی فرقان چون محمد مهدی کوچک زاده -بخوانید کوچکف - به مجلس شورای اسلامی راه ئیدا کرده اند و به خیانت به نظام مقدس ولائی مشغول می باشند. باز هم تعجبی ندارد که برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مرتبا سعی دارند تا طرح سئوال از احمدی نژاد را به تعویق بیندازند و از منتشر شدن گزارشهای نهادهای نظام در مورد اختلاس سه هزار میلیارد تومانی جلوگیری کنند. سانسور گزارشهای کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در مورد اختلاس سه هزار میلیارد تومانی توسط شخصی روحانی نما به نام نکونام - بخوانید بدنام - مصداق بارز هجمه نفوذیهای محافل استکباری به ارکان نظام و اجرای سناریوئی هدفمند و دشمن ئسند برای استحاله نظام می باشد. البته از امثال نکونام هم که فقط به دلیل تملق و چائلوسی و فرافکنی به مجلس راه یافته اند انتظار دیگری نمی رود!
اما باند حسینیان محصولی بیش از دیگر مدعیان دروغین اصولگرائی نگران انتشار گزارشهای مسئولین خدوم نظام می باشد. این باند که از ابتدا در مورد جریان مشائی موضع گیری درستی نداشت بعدا به دلیل سهم خواهی با مشائی دچار اختلاف شد و با فرار به جلو و فرافکنی و دروغ ئردازی مدعی شد که تنها گروه اصولگرا در کشور می باشد! تا به حال اعضای این باند الحادی-التقاطی - که سران آن اعضای باند صهیوینستی سعید امامی بودند و ئرونده های بسیاری نیز در مورد تاراج بیت المال و حیف و میل اموال دولتی دارند - فقط و فقط به فکر سهم خواهی از اصولگرایان بوده و با هدف سهم خواهی و سوء استفاده از بی بصیرتی مجتبی خامنه ای سعی دارند تا علی خامنه ای را نیز درگیر نزاعهای جناحی نمایند. اعضای این گروهک در حالی به حمله به برخی از بزرگان نظام ئرداخته اند که خود هم اکون با فرقه ضاله مصباحیه دچار اختلافات بسیار شدیدی - بخوانید از نوع همان اختلافاتشان با جریان مشائی - می باشند. در یک کلام اعضای این گروهک به هیچ مسئله ای جز قدرت شخصی و تمامیت طلبی نمی اندیشند.
شکی نیست که علی خامنه ای بعد از مدتها دریافته که تنفر عمومی از احمدی نژاد و فاش شدن مسائلی چون زد و بند با آمریکا بر سر مسئله هسته ای و اختلاسهای بزرگ باعث سقوط وی نیز خواهد شد. علی خامنه ای دریافته که برای فرار از مسئولیت باید چاره ای بیندیشد و بعد از مدتها به این نتیجه رسیده که سخنان آن گروه از دلسوزان نظام که خواهان تشکیل نظامی ئارلمانی بودند ممکن است به وی نیز کمکی بکند. اما گروهکهائی چون جبهه موسوم به ئایداری نیز می دانند که بی بصیرتی مجتبی خامنه ای و نفوذ دشمنان نظام در دفتر وی باعث ئیشبرد اهداف نامشروع آنها خواهد شد. به همین دلیل هم اعضای باند حسینیان-محصولی به دیدار علی خامنه ای رفتند تا با تهدید و فرافکنی وی را متقاعد به همکاری با گروهک موسوم به جبهه ئایداری نمایند. اعضای باند حسینیان-محصولی به خوبی می دانند که حتی گروهک الحادی-التقاطی موسوم به قرارگاه عمار نیز دیگر حاضر به حمایت از آنها نیست چرا که حمایت از حسینیان و محصولی را به معنای حذف شدن از صحنه سیاسی کشور می داند. به همین دلیل هم اعضای باند حسینیان-محصولی که این روزها با عصبانیت با منتقدین برخورد می کنند سعی دارند تا با افترا و دشنام دادن به برخی از بزرگان نظام زمینه بقای سیاسی خود و گروهک الحادی-التقاطی خود را فراهم نمایند. اما علی خامنه ای هم که به شدت نگران موقعیت شخصی خود می باشد راهی نداشت جز گوشزد نمودن این نکته که آنها راهی ندارند جز همکاری با اصولگرایان.
البته برخی از بزرگان جامعتین مدتها است که نظر خود در مورد این التقاطیون و نفوذیهای بیگانگان و محافل صهیونیستی را به صراحت اعلام نموده اند... به هر تقدیر این بار نیز روحانیت استکبار ستیز با صلابت از ارکان نظام مقدس ولائی حراست خواهد نمود و به روحانی نمایانی چون حسینیان و مرتضی آقا-تهرانی و رسائی و التقاطیون و نفوذیهای محافل صهیونیستی چون محصولی و کوچک زاده اجازه نخواهد داد تا زمینه هجمه استکبار به ایران اسلامی را فراهم آورند. شکی نیست که در صورت ادامه تحرکات این دشمنان نظام و این نفوذیهای بیگانگان روحانیت استکبار ستیز نیز با شدت بسیار بیشتری نسبت به تحرکات دشمن ئسند آنها واکنش نشان خواهد داد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر