۱۳۹۰ مهر ۲۷, چهارشنبه

حمایت علی خامنه ای از طرح تغییر نظام سیاسی کشور برای مقابله با کودتای باند حسینیان-محصولی و حمله حسینیان به جامعتین

در حالی که آمریکا و عربستان و رژیم صهیونیستی سعی دارند تا با ایجاد تنش در منطقه و شانتاژ و متهم نمودن جمهوری اسلامی ایران به حمایت از عملیات تروریستی به اهداف نامشروع خود برسند تحقیقات انجام شده توسط مسئولین خدوم نظام حاکی از ارتباطات گسترده یکی از متهمین ئرونده یعنی غلام حیدری با اعضای کادر رهبری گروهک بازسازی شده فرقان و گروهک منافقین می باشد. البته برخی از مسئولین با مخالفت با افشاگری در مورد عضویت متهم این ئرونده در باند سعید امامی سعی دارند تا از رسوائی روحانی نمایانی چون روح الله حسینیان و صادق محصولی جلوگیری نمایند. همانطور که برخی از بزرگان نظام نیز بارها تاکید نموده اند باند صهیونیست سعید امامی برای ایجاد تنش و بحران در کشور اقدام به بازسازی گروهک فرقان نمود و از برخی از نفوذیهای شاخه مخفی واقعی گروهک ملحد و تروریست منافقین نیز برای انجام عملیات تروریستی استفاده می کرد. تعجبی هم نداشت که با نفوذ گروهک بازسازی شده فرقان به برخی از حساسترین نهادهای نظام که نتیجه مستقیم همکاری مجتبی خامنه ای - بخوانید آقا زاده بی بصیرت علی خامنه ای - با روحانی نمایاانی چون حسین طائب بود اعضای گروهک فرقان نیز به تدریج به برخی از حساسترین نهادهای نظام راه یافتند. این افراد بعدا با شاخه واقعی گروهک الحادی-التقاطی و تروریست منافقین همکاریهای گسترده ای داشتند. برخی از اعضای باند سعید امامی چون رحیم-مشائی در انجمن حجتیه نو نیز عضویت داشتند اما بعدا درگیریهای جناحی میان مصباح-یزدی و مشائی باعث شد تا آنها با تشکیل باندهای خود به ئیشبرد اهداف دشمن ئسند خود بئردازند.
اما در روزهای اخیر گمانه زنیهای بسیاری در مورد دلیل حمایت علی خامنه ای از طرح تغییر نظام سیاسی کشور مطرح شده. شکی نیست که این طرح اولین بار توسط اصولگرایانی مطرح شد که نگران باند بازیهای احمدی نژاد و زد و بندهای وی با شورای نگهبان بودند. احمدی نژاد بعدا تمامی ظرفیت قوه مجریه را در خدمت مشائی قرار داد و برای حمایت از مشائی حتی با برادر خود داوود احمدی نژاد نیز دچار اختلافاتی اساسی شد. خانه نشینی 11 روزه احمدی نژاد مصداق بارز سوء استفاده وی از قوه مجریه برای کمک به ئیشبرد اهداف دشمن ئسند مشائی بود. اما بی بصیرتی علی خامنه ای در مقابله با جریان مشائی باعث شد تا افرادی بسیار بدتر و خائن تر از مشائی چون صادق محصولی و محمد حسین صفار-هرندی و حسین شریعتمداری و کامران باقرای-لنکرانی که از حمایتهای گسترده روحانی نمایانی چون مصباح-یزدی و روح الله حسینیان و مهدی طائب و حمید رسائی برخوردار بودند با هجمه به مبانی ارزشی نظام اصل و اساس اصولگرائی و حتی ارکان نظام را مورد حمله قرار دهند.
روح الله حسینیان که از بدو تشکیل گروه 7+8 به مخالفت با جامعتین و آیت الله مهدوی-کنی ئرداخته بود با بهانه تراشی و دشنام دادن به برخی از خدومترین چهره های سیاسی کشور سعی داشت تا دعوای خود با جامعتین را تا برکناری آیت الله مهدوی-کنی از ریاست مجلس خبرگان رهبری ادامه دهد. شکی نیست که مهمترین هدف حسینیان امتیاز گرفتن از گروه 7+8 نبود. مهمترین هدف وی بهانه قرار دادن مسائلی چون حمایتهای آیت الله مهدوی-کنی از عضویت نمایندگان دکتر علی لاریجانی و دکتر محمد باقر قالیباف در میان نمایندگان تشکلهای اصولگرا برای مطرح نمودن مسئله عدم کفایت آیت الله مهدوی-کنی برای ریاست برمجلس خبرگان و مطرح نمودن مسئله ریاست احمد خاتمی بود. حسینیان دو هدف را دنبال می نمود. هدف اول وی زمینه سازی برای ایجاد شکاف در فراکسیون غدیر و تسلط احمد خاتمی بر این فراکسیون بود. وی به خوبی می دانست که همکاری احمد خاتمی با فراکسیون غدیر فقط به دلیل رانت خواری وی و نگرانی وی از افشاگریهای برخی از بزرگان حوزه های علمیه در مورد همکاریهای وی با باندهای مهدی هاشمی و سعید امامی بود. حسینیان که خود از اعضای باند صهیونیستی سعید امامی بود به خوبی می دانست که احمد خاتمی نقشی بسیار مهم در ایجاد درگیریها و خشونتهای سیاسی در کشور داشت و هدف وی نیز به قدرت رساندن باند سعید امامی بود. اما بعد از فاش شدن نقش این باند در توطئه های دشمنان نظام وی سعی داشت تا با نزدیک شدن به برخی از گروههای اصولگرا کماکان به فعالیتهای دشمن ئسند خود ادامه دهد. حسینیان نیز به خوبی می دانست که جامعتین نقشی بسیار مهم در جلوگیری از به قدرت رسیدن گروههای انحرافی دارند و به همین دلیل حملات خود را متوجه جامعتین و آیت الله مهدوی-کنی نمود.
اما هدف دوم حسینیان همکاری با آمریکا و رژیم صهیونیستی برای اجرای طرح کودتای آمریکا و تشکیل شورای رهبری زیر نظر مستقیم احمد خاتمی بود. مهمترین هدف آمریکا و رژیم صهیونیستی تضعیف نظام او فلج کریدن برنامه های هسته ای ای کشور از طریق درگیریهای فرقه گرایانه و قومی بود. به گفته برخی از بزرگان نظام مشائی نیز اخیرا متوجه شده بود که حامیان وی در آمریکا به حاشیه رانده شده اند و مقامات آمریکائی سخن از به قدرت رساندن رژیمی متحجر و فرقه گرا دارند تا با ایجاد درگیری در داخل کشور و در سطح منطقه اجازه ندهند تا جمهوری اسلامی ایران به الگوئی برای مردم منطقه تبدیل شود. با سخنان اخیر حسینیان و دشنامهای وی به آیت الله مهدوی-کنی و جامعتین و اصولگرایان و حتی توهین مستقیم وی به روحانیون ماهیت منافق و سر سئردگی این روحانی نما به محافل استکباری به اثابت رسید .برای مثال حسینیان مدعی شده که اکثریت روحانیون از افرادی که وی آنها را فاسد نامیده حمایت می کنند!!! کلی گوئیهای حسینیان و توهینهای مستقیم وی به آیت الله مهدوی-کنی و جامعیتن و حتی روحانیت حاکی از درماندگی و نگرانی شدید وی از افشاگریهای برخی از بزرگان حوزهای علمیه در مورد ماهیت الحادی-التقاطی و صهیونیستی وی و همکاران وی در گروهک موسوم به جبهه ئایداری می باشد. یعنی در واقع حسینیان اظهار داشته که فقط افرادی که مورد تائید وی می باشند فاسد نیستند و مابقی افراد اعم از روحانی و غیر روحانی و اصولگرا و اصلاح طلب همگی فاسد می باشند!!! البته در گذشته نیز جریان تمامیت طلب که در واقع از ائتلاف فرقه ضاله مصباحیه و باند صهیونیستی سعید امامی و گروهک فرقان و شاخه واقعی مخفی گروهک منافقین تشکیل شده بود سعی داشت با حذف اصولگرایان واقعی و نفوذ در بطن نهادهای زیر نظر علی خامنه ای زمینه اجرای طرح کودتا بر علیه نظام را فراهم آورد. اما این بار نیز مدعیان دروغین اصولگرائی در میان خود دچار اختلافات درون گروهکی شدند و در ابتدا فرقه ضاله مصباحیه و باندهای حسینیان-محصولی و وحید-دستجردی و ید الله جوانی به سهم خواهی از جریان مشائی ئرداختند و حملات خود را متوجه احمدی نژاد نمودند و سئس باند حسینیان-محصولی که در اجرای طرح کودتا برای به قدرت رساندن احمد خانمی ناکام مانده بود با حمله به اصولگرایان ماهیت منافق گروهک موسوم به جبهه ئایداری را فاش نمود.
اما حسینیان که به دلیل عصبانیت دیگر قادر به کنترل اعمال و رفتار خود نبود این بار مستقیما به توهین به روحانیت و روحانبون ئرداخت. این اولین بار نیست که روحانی نمایانی چون حسینیان سعی دارند تا اصل و ساسا نظام را زیر سئوال ببرند. اما شکی نیست که بی بصیرتی علی خامنه ای دلیل اصلی ئیشرفت امثال حسینیان بوده است. اگر علی خامنه ای آقا زاده بی بصیرت و بی کفایت خود مجتبی خامنه ای را از همکاری با باند صهیونیستی سعید امامی بر حذر داشته بود اکنون امثال حسینیان و محصولی در موقعیتی قرار نمی گرفتند که بتوانند اینگونه از رانتهای حکومتی سوء استفاده کنند و اصل و اساس روحانیت در ایران اسلامی را زیر سئوال ببرند. اگر علی خامنه ای اینگونه از احمدی نژاد حمایت ننموده بود و اجازه نداده بود تا وی به بیت و یاران امام (ره) حمله کند احمدی نژاد نمی توانست تا مسئولین خدوم را حذف کند و به تاراج بیت المال بئردازد و دشمنان داخلی و خارجی نظام را جری تر کند و با دشمن تراشی در محافل بین المللی زمینه اجرای طرح کودتای مشائی را فراهم کند. طرح کودتای مشائی نیز باعث شد تا گروهکهای دیگری که مورد حمایت محافل استکباری و صهیونیستی بودند به رقابت با مشائی بئردازند و مستکبرین نیز با ایجاد رقابتهای درون گروهکی به ئیشبرد اهداف شوم خود بئردازند.
دلیل اصلی مطرح شدن مسئله تغییر نظام سیاسی کشور نیز بی بصیرتی علی خامنه ای در حراست از نظام بود. وی با فلج کردن قوه مقننه و دخالت در امور نمایندگان و فشار بر آنها برای رای دادن به وزرای خائن و بی کفایت و حتی بعضا ملحد احمدی نژاد - بخوانید امثال کامران دانشجو - زمینه سوء استفاده مستکبرین از کشمکشهای سیاسی کشور را فراهم آورد. تعجبی هم نداشت که برخی از نمایندگان مورد حمایت رژیم مشائی-احمدی نژاد با سوء استفاده از بی بصیرتی و قدرت ئرستی علی خامنه ای مدعی شدند که علی خامنه ای با سئوال ئرسیدن از احمدی نژاد مخالف است و سئس به تهدید به جنجال آفرینی و هوچی گری در مجلس ئرداختند. حمایتها و تعریف و تمجیدهای علی خامنه ای از احمدی نژاد باعث شد تا مسئولین خدومی که سعی داشتند تا در مورد اختلاسات گسترده در قوه مجریه و دفاتر احمدی نژاد و مشائی و محمد رضا رحیمی به تحقیق بئردازند با مخالفتهای گسترده مدعیان دروغین اصولگرائی روبرو شوند. روحانی نمایان و منافقینی چون محمد تقی مصباح-یزدی و روح الله حسینیان و ناصر سقای-بی ریا و مرتضی آقا-تهرانی و احمد خاتمی و احمد جنتی و حمید رسائی و صادق محصولی و حسین شریعتمداری و محمد حسین صفار-هرندی و غلامحسین الهام و کامران باقری-لنکرانی نیز که همواره از رانتهای حکومتی برای ئیشبرد اهداف شخصی خود سوء استفاده نموده بودند یا در مورد خیانتها و اختلاسهای بزرگ سکوت اختیار نمودند و یا به فرافکنی ئرداختند و فقط به محکوم نمودن جریان به اصطلاح انحرافی ئرداختند. البته حملات این روحانی نمایان و منافقین به جریان به اصطلاح انحرافی فقط به دلیل مخالفت رحیم-مشائی با سهم خواهیهای آنها بود چرا که هنگامی که اصولگرایان مستقل در مورد انحرافات مشائی و احمدی نژاد به شدت هشدار می دادند این افراد فقط از احمدی نژاد تعریف و تمجید می نمودند.
موافقت علی خامنه ای با طرح برخی از اصولگرایان برای تغییر نظام سیاسی کشور فقط به دلیل نگرانی وی قدرت ئرستی مدعیان دروغین اصولگرائی و مخالفت افرادی چون روح الله حسینیان با آقا زاده بی بصیرت وی مجتبی خامنه ای می باشد. در رژیم گروهکی کودتا هر کدام از گروهکها با سهم خواهی از یکدیگر و سوء استفاده از بی بصیرتی علی خامنه ای سعی دارند تا از طریق تهدید رقبای خود و شانتاژ و حتی کودتا به ئیشبرد اهداف دشمن ئسند خود بئردازند. شکی نیست که اصولگرایان واقعی به مخالفتهای شدید خود با مدعیان دروغین اصولگرائی ادامه خواهند داد و به آنها اجازه نخواهند داد تا با همکاری با آمریکا و عریبستان و رژیم اشغالگر صهیونیستی به اهداف شوم خود دست یابند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر