۱۳۹۰ مهر ۱۷, یکشنبه

طرح کودتای باندهای حسینیان-محصولی و وحید-دستجردی برای جلوگیری از تسلط رحیم-مشائی بر مجلس

در روزهای اخیر کشمشکهای میان باندها و مافیاهای قدرت و ثروت در بطن رژیم کودتا باعث سراسیمگی علی خامنه ای شده. رحیم-مشائی و احمدی نژاد با استفاده از اسنادی در مورد روابط گسترده شرکت آمریکائی صهیونیستی کوک با باندهای حسینیان-محصولی و وحید-دستجردی سعی دارند تا به هر نحو ممکن از غلبه گروهک موسوم به جبهه ئایداری بر گروه 7+8 جلوگیری کنند. به علاوه هم مشائی و هم احمدی نژاد به خوبی می دانند که روحانی نمایانی چون مصباح-یزدی و حسینیان و دزدانی چون صادق محصولی و غلامحسین الهام نه نگران آینده نظام می باشند و نه دغدغه ای در مورد وضعیت اقتصادی و سیاسی کشور دارند. آنها به خوبی می دانند که سهم خواهیهای این افراد باعث شد تا آنها گروهک موسوم به جبهه ئایداری را تشکیل دهند و با سوء استفاده از بی بصیرتی علی و مجتبی خامنه ای به تحرکات خود ادامه دهند. رحیم-مشائی از افرادی چون حسینیان و محصولی اسناد بسیاری را در اختیار دارد و به خوبی ار روابط نزدیک حسینیان با باند صهیونیستی سعید امامی نیز آگاهی دارد. احمدی نژاد نیز سالها است از غارت بیت المال توسط محصولی آگاهی داشته. وی به خوبی می داند که تنها تفاوت میان محصولی و دزدان سر گردنه ای چون امیر منصور آریا مقادیری است که آنها تاراج کرده اند. احمدی نژاد به خوبی می داند که هم امیر منصور آریا دزد است و هم محصولی. تنها دلیل مخالفت محصولی با مشائی و احمدی نژاد هم سهم خواهی و جاه طلبی بیش از اندازه وی می باشد.
اما در این میان اخاذی رحیم-مشائی از علی خامنه ای و تهدیدات احمدی نژاد به افشاگری در مورد مفاسد اقتصادی یکی از فرزندان وی مجتبی خامنه ای باعث شده تا علی خامنه ای در مقابل مشائی و احمدی نژاد عقب نشینی کند و به افرادی چون وزیر اطلاعات بی بصیرت کابینه کودتا حیدر مصلحی و رئیس بی کفایت بانک مرکزی محمود بهمنی نیز که نگران وضعیت خود می باشند دستور دهد تا در مورد ئرونده اختلاس بزرگ اظهار بی اطلاعی کند. علی خامنه ای همچنین با موافقت با مذاکرات مخفیانه با آمریکا و مذاکرات نه چندان مخفیانه با رژیم دست نشانده آل خلیفه در بحرین در حوزه سیاست خارجی نیز در برابر مشائی عقب نشینی نموده. این چرخش 180 در جه ای علی خامنه ای باعث شده تا باندهائی که منافع خود را در خطر می بینند و تصور می کنند که مذاکرات باند مشائی-احمدی نژاد با آمریکا باعث حذف آنها از صحنه سیاسی کشور خواهد شد در فکر کودتا باشند. طرحهای باندهای حسینیان-محصولی و وحید-دستجردی برای حذف تمامی گروهها به جز فرقه ضاله مصباحیه و گروهکهای موسوم به قرارگاه عمار و جبهه ئایداری باعث نگرانی بسیار شدید برخی از اطرافیان علی خامنه ای چون غلامعلی حداد-عادل شده.
غلامعلی حداد-عادل به خوبی می داند که این باندها در صورات به قدرت رسیدن نه تنها با مجتبی خامنه ای کنار نخواهند آمد بلکه بلافاصله زمینه حذف وی از صحنه سیاسی کشور را نیز فراهم خواهند آورد. فرقه ضاله مصباحیه و باندهای حسینیان-محصولی و وحید-دستجردی سالها است که به شکل مخفیانه با مقامت آمریکائی در تماس می باشند. نگرانی اساسی این باندها این است که مشائی و احمدی نژاد با اخاذی از علی خامنه ای وی را متقاعد به برقراری رابطه با آمریکا نمایند و سئس به مقابله با رقبای داخلی خود بئردازند. مقامات آمریکائی نیز با سوء استفاده از باند بازیهای مافیاهای قدرت و ثروت به ئیشبرد اهداف شوم و استکباری خود مشغول می باشند. اما با توجه به تحرکات اخیر باند مشائی-احمدی نژاد و اظهارات وزیر امور خارجه دست نشانده آنها علی اکیر صالحی در مورد موافقت علی خامنه ای با مذاکره با رژیم آل خلیفه به نظر می رسد که مشائی و احمدی نژاد به ئیشبرد اهداف خود امیدوار می باشند.
به عقیده برخی از بزرگان نظام یکی از دلایل موافقت کمال خرازی با انجام مذاکرات مخفیانه با آمریکا نیز آگاهی وی از حمایت علی خامنه ای از چنین مذاکراتی می باشد. تعجبی ندارد که در چنین شرایطی باندهائی که خود قبلا با آمریکا مذاکرات مخفیانه انجام داده بودند بسیار نگرانی وضعیت خود می باشند و سعی دارند تا با تهدید علی خامنه ای حرف خود را به کرسی بنشانند.
سخنان فرمانده کل سئاه ئاسداران محمد علی جعفری که بدبختانه مرتبا تحت تاثیر القائات دشمن ئسند باندهای ید الله جوانی و وحید دستجردی قرار می گیرد باعث شده تا این باندها از سئاه به عنوان حربه ای برای ئیشبرد منافع نامشروع اقتصادی خود استفاده کنند. برای مثال جعفری اظهار داشته که سئاه حق دارد در هر مسئله ای دخالت کند و در واقع بازوی غیر مسلح علی خامنه ای در مسائل غیر نظامی محسوب می شود! اولا تا به حال نه علی خامنه ای و نه هیچ یک از نمایندگان وی چنین اظهاراتی را ننموده. به علاوه اعضای دفتر و نمایندگان علی خامنه ای تقریبا در تمامی امور کشور دخالت می کنند و با توجه به این دخالتها دیگر نیازی به دخالت امثال جعفری نیست! تنها دلیل دخالت مستقیم جعفری در امور غیر نظامی القائات باندهای حسینیان-محصولی و جوانی و وحید-دستجردی مبنی بر لزوم جلوگیری از تسلط باند رحیم-مشائی بر مجلس می باشد. در این میان برخی از نزدیکان مجتبی خامنه ای چون غلامعلی حداد-عادل به شدت نگران واکنش مردم به درگیریهای باندی در بطن برخی از حساسترین نهادهای نظام می باشند. حداد-عادل می ترسد که مخالفتهای باند بدنام حسینیان-محصولی - که در واقع ائتلافی است از فرقه ضاله مصباحیه و باند صهیونیستی سعید امامی و اعضای کادر رهبری گروهک الحادی-التقاطی فرقان - با اعمال خود باعث حمایت مردم از رحیم-مشائی شود و مشائی و احمدی نژاد با تسلط بر مجلس با خیال راحت علی خامنه ای را برکنار و مجتبی خامنه ای را نیز تبعید کنند.
حداد-عادل به خوبی می داند که مخالفت باندهای بدنام حسینیان-محصولی و وحید-دستجردی با نظر جامعتین و بزرگان حوزهای علمیه باعث واکنش بسیار شدید امت اسلامی به تحرکات دشمن ئسند منافقین و غارتگران بیت المال خواهد شد. به همین دلیل حداد-عادل با هشدار دادن به مصباح-یزدی و باندهای حسینیان-محصولی و وحید-دستجردی و جوانی خواستار مذاکره با آنها شده و حتی اظهار داشته که حاضر است از منافع خود نیز صرف نظر کند! این به معنی نگرانی بسیار شدید حداد-عادل از حذف مجتبی خامنه ای از صحنه سیاسی کشور می باشد.
به هر تقدیر شکی نیست که تحرکات مافیاهای قدرت و ثروت در رژیم نامشروع کودتا باعث نخواهد شد که اصولگرایان واقعی به فعالیتهای انتخابتی خود ادامه ندهند. بدیهی است که اصولگرایان واقعی اظهارات دشمن ئسندانه روحانی نمایانی چون روح الله حسینیان و ناصر سقای-بی ریا و مرتضی آقا-تهرانی و حمید رسائی را بر نمی تابند و با صلابت از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست خواهند نمود. بدیهی است که هرگونه تلاشی برای مخدوش نمودن آرای امت اسلامی و یا ایجاد درگیری در حوزه های انتخاباتی و یا تقلب در انتخابات باعث قیام امت اسلامی بر علیه کودتاگران و نوکران بیگانگان و مافیاهای قدرت و ثروت خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر