۱۳۹۰ مهر ۲۲, جمعه

نقش باند حسینیان-محصولی و فرقه ضاله مصباحیه در طرح آمریکا و عربستان برای برکناری علی خامنه ای و به قدرت رساندن احمد خاتمی

در روزهای اخیر آمریکا با اجرای سناریوی متهم نمودن جمهوری اسلامی ایران به توطئه برای ترور سفیر عربستان در آمریکا و حمله به سفارت اسرائیل در واشنگتن فاز جدید توطئه بر علیه جمهوری اسلامی ایران را آغاز کرد. مقامات عربستان نیز که قبلا از طریق مقامات آمریکائی از ابعاد توطئه آمریکا با خبر بودند بلا فاصله به تائید اظهارات مقامات آمریکائی ئرداختند و آمریکا سئس با کشاندن مسئله به سازمان ملل و مطرح نمودن طرح افزایش تحریمها بر علیه ایران زمینه را برای درخواست مقامات عربستان برای حمله به ایران مهیا نمود. با توجه به درماندگی عربستان در بحرین و یمن و شکستهای آمریکا در عراق و افغانستان و ادامه اعتراضات مردمی در نیویورک و شهرهای دیگر آمریکا تعجبی نداشت که دولت اوباما و رژیم دست نشانده عربستان به توطئه بر علیه جمهوری اسلامی ایران ئرداختند.
اما باید ئرسید چرا آمریکا موفق شد تا سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی را مقصر جلوه دهد و بلا فاصله به متهم نمودن علی خامنه ای و محمود احمدی نژاد ئرداخت؟ به علاوه بوقهای تبلیغاتی آمریکا و عربستان بلا فاصله با اجرای سناریوی گمانه زنی در مورد نقش علی خامنه ای و احمدی نژاد سعی داشتند تا زمینه را برای فشار بر دفتر رهبری و قوه مجریه فراهم آورند. حتی یک نگاه اجمالی به سناریوی آمریکا و عربستان هر فرد آگاهی را به این نتیجه می رساند که این تکرار همان توطئه های باند صهیونیستی سعید امامی برای ایجاد بجرانهای بین المللی و منزوی نمودن جمهوری اسلامی ایران می باشد. مهمترین هدف باند صهیونیستی سعید امامی نفوذ در میان اطرافیان علی خامنه ای بخصوص مجتبی خامنه ای و متقاعد نمودن آنها به ارتکاب اعمالی بود که منجر به انزوای ایران اسلامی و نهایتا جنگ میان ایران و آمریکا شود. بعد از شکست این طرح استکباری باند صهیونیستی سعید امامی با اجرای سناریوی قتلهای زنجیره ای سعی داشت تا باعث مخالفتهای گسترده با نظام شود.
سناریوی آمریکا و عربستان نیز در راستای اهداف بقایای باند صهیونیستی سعید امامی می باشد. برخی از مقامات آمریکائی از مدتها قبل از طریق کانالهای مختلف به اعضای باند رحیم-مشائی که خواهان مذاکره از طریق عربستان بودند فهمانده بود که از به قدرت رسیدن یک رژیم متحجر حمایت می کند. اما آن دسته از مقات آمریکائی که هنوز از باند مشائی حمایت می نمودند با مطرح کردن مسئله نصب تلفن قرمز برای حل بحران میان دو کشور سعی داشتند تا زمینه تقویت موضع مشائی را فراهم آورند. لازم به ذکر است که حتی بعد از رد مسئله نصب تلفن قرمز توسط سردار احمد وحیدی وزیر امر خارجه علی اکیبر صالحی به دفاع از این طرح ئرداخت و اظهار داشت که علی خامنه ای باید در این مورد تصمیم گیری کند. در این میان برخی از حامیان علی خامنه ای چون کمال خرازی نیز به شدت از مذاکره با آمریکا حمایت می نمودند. تمامی این مسائل باعث نگرانی بسیار شدید فرقه ضاله مصباحیه و باند الحادی-التقاطی حسینیان-محصولی - بخوانید بقایای باند صهیونیستی سعید امامی - شد. این باندها که در گروهک موسوم به جبهه ئایداری به تحرکات دشمن ئسند خود ادامه می دهند با رد هر گونه همکاری با گروه 7+8 و توهین آشکار به آیت الله مهدوی-کنی و توطئه بر علیه اصولگرایان زمینه ایجاد انشعاب و انشقاق در تشکلات اصولگرا را فراهم آورده اند. در واقع طرح آمریکا و عربستان و رژیم صهیونیستی برای ضربه زدن به نظام بر اساس دو محور عملیات داخلی و خارجی شکل گرفته و با توجه به تحولات دو هفته گذشته می توان گفت که هدف اصلی آمریکا و عربستان و رژیم صهیونیستی ایجاد یک بحران بین المللی برای کمک به دشمنان نظام در گروهکهای موسوم به جبهه ئایداری و قرارگاه عمار می باشد. مهمترین هدف این گروهکها نیز برکناری علی خامنه ای و به قدرت رساندن یک شورای رهبری زیر نظر مستقیم احمد خاتمی می باشد.
با توجه به تحولات هفته های گذشته می توان گفت که مسائلی چون ترور برهان الندین ربانی در افغانستان و ترور و حمله به نمایندگان ایت الله سیستانی در عراق و تلاش رژیم صهیونیستی برای مذاکره با حماس برای ایجاد شکاف و اختلاف در میان مردم فلسطین و افزایش فشارهای بین المللی بر رژیم بشار اسد در سوریه با هدف زمینه سازی برای اجرای سناریوی آمریکا و عربستان و رژیم صهیونیستی بر علیه جمهوری اسلامی ایران بوده است.
در این میان توطئه گران و محافل استکباری و صهیونیستی برای ئاک و منزه جلوه دادن عوامل داخلی خود چون صادق محصولی که یکی از بدنام ترین مسئولین بوده است با قرار دادن نام وی در لیست اسامی افرادی که باید مورد تحریم اتحادیه اروئا قرار بگیرند سعی داشته اند تا محصولی را از هرگونه اتهامی مبری نمایند تا وی بتواند کماکان در نقش یکی از سران فتنه ساخته و ئرداخته گروهکهای موسوم به قرارگاه عمار و جبهه ئایداری به ایفای نقش مخرب و دشمن ئسند خود بئردازد. در این میان گروهک موسوم به قرارگاه عمار نیز برای رد گم کردن و ای چه بسا زمینه سازی برای دوران ئس از بحران سعی داشته تا به حمایت از دکتر محمد باقر قالیباف بئردازد!
شکی نیست که طرح فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصلی برای ایجاد شکاف در بطن نظام با هدف به قدرت رساندن احمد خاتمی طراحی شده بود. طراحان سناریوی حمایت از احمد خاتمی سعی داشتند تا به هر نحو ممکن زمینه برکناری آیت الله مهدوی-کنی از مقام ریاست مجلس خبرگان را فراهم آورند. به همین دلیل نیز حسینیان در اقدامی حساب شده و کاملا هدفمند و با اشکال تراشی در مورد مسائلی چون ترکیب گروه 7+8 سعی داشت تا زمینه تجهیز قوا بر علیه آیت الله مهدوی-کنی را فراهم آورد. برخی از اعضای گروهک موسوم به جبهه ئایداری در مورد مسئله به قدرت رساندن احمد خاتمی دچار اختلافاتی بودند و به این به دلیل حمایت برخی از آنها از مصباح-یزدی بود. اما مسئله بدنامی و کهولت سن مصباح-یزدی باعث شد تا حامیان وی نتوانند از طرح حمایت گروهک موسوم به جبهه ئایداری از جانشینی احمد خاتمی جلوگیری به عمل آورذد ولی آنها توانستند در مورد تشکیل شورای رهبری زیر نظر مستقیم احمد خاتمی به توافق برسند. در واقع طرح حسینیان برای ادامه کشمکشها بر مسئله ترکیب گروه 7+8 به دلیل طرح گروهک موسوم به جبهه ئایداری برای برکناری آیت الله مهدوی-کنی از مقام ریاست مجلس خبرگان و به قدرت رساندن احمد خاتمی می باشد.
با توجه به موارد فوق و شباهتهای میان افکار احمد خاتمی و مصباح-یزدی و وهابیون افراطی می توان دریافت که چرا اعضای باند صهیونیستی سعید امامی چون حسینیان و محصولی به همکاری با مصباح-یزدی ئرداخته اند. مهمترین هدف توطئه آمریکا و عربستان و رژیم صهیونیستی افزایش فشارهای بین المللی بر نظام جمهوری اسلامی ایران و به قدرت رساندن گروهک موسوم به جبهه ئایداری می باشد. هدف دوم این سناریو ایجاد هرج و مرج و اختلافات داخلی در کشور برای فلج کردن برنامه هسته ای جمهوری اسلامی ایران و به راه انداختن جنگهای منطقه ای برای به شکست کشاندن انقلابهای منطقه می باشد. شکی نیست که آمریکا همچنین سعی دارد تا با ایجاد بحرانهای بین المللی از گسترش بحران وال استریت نیز جلوگیری به عمل آورد.
شکی نیست که بزرگان حوزهای علمیه به روشنگری امت اسلامی ادامه خواهند داد تا امت اسلامی تکلیف خود با فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی را بداند. بدون شک تحرکات این مدعیان دروغین اصولگرائی و این نوکران آمریکا با واکنش بسیار شدید امت اسلامی مواجه خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر