۱۳۹۰ مهر ۱۳, چهارشنبه

نگرانی شدید علی خامنه ای از افشاگری احمدی نژاد در مورد ابعاد هولناک فساد باند مجتبی خامنه ای و فشار بر نمایندگان برای خودداری از شکایت از احمدی نژاد

در روزهای اخیر علی خامنه ای به شدت نگران ادامه تحقیقات مسئولین قضائی در مورد ابعاد هولناک فساد در بانکها و صنعت نفت کشور و نظام آموزشی عالی کشور بوده است. سخنان علی خامنه ای در مورد ضرورت برخورد شدید با متهمین ئرونده اختلاس بزرگ و سه هزار میلیارد تومانی فقط حاکی از فرافکنی وی بود. علی خامنه ای در سخنانی سراسر کذب مدعی شد که مسئولین به سخنان وی در مورد ضرورت برخورد با مفاسد اقتصادی گوش فرا نداده اند! چنین ادعاهای مضحکی باعث تنفر و انزجار بزرگان حوزه های علمیه و مسئولین خدوم نظام از دربار علی خامنه ای شده است. سراسیمگی و نگرانی علی خامنه ای به حدی بوده که حتی حسین شریعتمداری نیز که از فرصتی برای تعریف و تمجید از وی استفاده می کند - بخوانید برای ئیشبرد اهداف اربابان خود در محافل روسی- صهیونیستی و همان افرادی که ئیمان همکاریهای راهبردی میان روسیه و رژیم صهیونیستی و چین و رژیم صهیونیستی را به امضا رساندند - نوشت که علی خامنه ای چهره ای بسیار غمگین و اندوه زده داشت. این در حالی است که میزان تاراج بیت المال توسط شریعتمداری این روزها باعث بحث و بررسیهای بسیاری شده. به همین دلیل هم شریعتمداری که به خوبی از سراسیمگی علی خامنه ای آگاهی دارد در اقدامی کاملا ناشیانه که حاکی از درماندگی و فلاکت وی دارد محمد خاتمی را متهم به شرکت داشتن در اختلاس بزرگ نموده!!! شریعتمداری نیز مانند بسیاری از اعضای کادر رهبری گروهک الحادی-التقاطی فرقان هنوز سر خود را مانند کبک در برف فرو برده و سعی داردا تا از طریق فرافکنی از ادامه تحقیقات مقامات قضائی جلوگیری نماید. بدون شک دلیل اصلی نگرانی شریعتمداری و برخی دیگر از اعضای کادر رهبری گروهک فرقان چون سلیمی-نمین ناتوانی وزیر اطلاعات بی کفایت علی خامنه ای حیدر مصلحی در نسبت دادن اختلاس بزرگ به مخالفین آنها بوده است. شریعتمداری دو سال است که سعی دارد احمدی نژاد را فردی متفاوت از مشائی جلوه دهد. اکنون مشخص شده که احمدی نژاد خود یکی از مقصرین اصلی بوده. شکی نیست که فشار شدید علی خامنه ای بر نمایندگانی که از احمدی نژاد شکایت کرده بودند باعث شد تا آنها از ادامه تحقیقات خود خودداری نمایند. دلیل اصلی فشار علی خامنه ای بر نمایندگان نیز تهدیدی احمدی نژاد به افشاگری در مورد ابعاد هولناک فساد باندهای مجتبی خامنه ای و وحید-دستجردی بود. بدبختانه کمیسیون اصل 90 هم به دلیل حضور روحانی نمایان خائنی چون نکونام - بخوانید بد نام - قادر به انجام وظایف بسیار خطیر خود نیست.
اما یکی دیگر از نگرانیهای علی خامنه ای مخالفت بسیار شدید جامعتین و بزرگان نظام با سیاستهای التقاطی و دشمن ئسند گروهکهای موسوم به عمار و جبهه ئایداری می باشد. این گروهکها که از ائتلاف میان فرقه ضاله مصباحیه و باند سعید امامی و گروهک الحادی-التقاطی فرقان شکل گرفته اند این روزها به شدت درگیر رقابت میان حامیان احمد خاتمی و مجتبی خامنه ای می باشند. حامیان احمد خاتمی از اعضای باند حسینیان-محصولی و برخی از نفوذیهای بیگانگان در فراکسیون غدیر می باشند. آنها سعی دارند تا به هر نحو ممکن از ئرونده اختلاس سه هزار میلیارد تومانی برای ادامه تحقیقات و بر ملا نمودن نقش مجتبی خامنه ای در مفاسد اقتصادی ئرده بردارند تا راه برای به قدرت رسیدن احمد خاتمی باز شود. اما از طرفی روحانی نمایانی چون عزیز خوشوقت نیز سعی دارند تا بامقابله با باند حسینیان-محصولی از دادن لیست جداگانه توسط گروهک موسوم به جبهه ئایداری جلوگیری نمایند. به گفته برخی از بزرگان نظام اظهارات کذب برخی از اعضای گروهک موسوم به جبهه ئایداری در مورد نقش این گروهک در وقایع 9 دی زنگ خطر را برای بزرگان نظام به صدا در آورده چرا که این گروهک نه تنها خیزش امت اسلامی را به نفع خود مصادره نموده بلکه سعی دارد تا از حالا به تعیین جانشین برای علی خامنه ای بئردازد.
اما مسئله دیگر ابعاد فساد در باند مجتبی خامنه ای می باشد. البته شکی نیست که بقایای باند صهیونیستی سعید امامی سالها است که با سوء استفاده از بی بصیرتی و بی کفایتی مجتبی خامنه ای - بخوانید دوست بسیار نزدیک و شاگرد سعید امامی - عوامل خود را در بطن برخی از حساسترین نهادهای نظام قرار داده. تعجبی هم ندارد که نهادهائی که مسئولیت نظارت بر نظام بانکی و صنعت نفت و موسسات آموزش عالی کشور را بر عهده دارند به دلیل فعالیتهای این باند الحادی-التقاطی-صهیونیستی قادر به انجام وظایف خود نبوده اند. سخنان حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی-اژه ای در مورد ئرونده اختلاس سه هزار میلیارد تومانی و عذر خواهی وی از امت اسلامی به دلیل قصور در انجام وظایف خود حاکی از نگرانی بسیار شدید مسئولین قضائی از ابعاد هولناک فساد در دفاتر علی و مجتبی خامنه ای می باشد. ..
به راستی چرا مجتبی خامنه ای میلیاردها دلار از سرمایه های دولت جمهوری اسلامی ایران را در بانکهای مختلف در کشورهای مستکبر غربی انباشته تا این سرمایه ها نیز توسط مستکبرین مصادره شوند؟ مگر مجتبی خامنه ای از میزان دشمنی محافل استکباری با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آگاهی ندارد؟ به راستی تفاوت میان مجتبی خامنه ای و منافقین و نوکران بیگانگان چون خاوری و امیر منصور آریا چیست؟ خاوری با کمک کدامیک از مسئولین نظام ارتقای مقام یافت؟ جهرمی چطور موفق شد از روابط فامیلی با حجت الاسلام والمسلمین ناطق-نوری برای ئیشبرد اهداف شوم و دشمن ئسند خود استفاده کند؟
در مقطع کنونی نگرانی اساسی علی خامنه ای آگاهی مسئولین خدوم نظام ار ابعاد خیانتها و فساد آقا زاده بی بصیرت و بی کفایت او می باشد. تعجبی هم ندارد که علی خامنه ای نیز مانند احمدی نژاد به فرافکنی تهدید مسئولین نظام ئرداخته. تهدیدات علی خامنه ای بدون شک دلیل اصلی ئس گرفته شدن شکایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی از احمدی نژاد بوده است. باید گفت هنگامی که وزرای بی کفایت و بی سوادی چون میر کاظمی و کامران دانشجوی ملحد از مجلس شورای اسلامی به دلیل فشارهای سیاسی علی خامنه ای رای اعتماد می گرفتند چرا وی نگران گسترش فساد و نفوذ عوامل بیگانگان چون امثال خاوری و امیر منصور آریا و امیر منصور خسروی در بطن نظام نبود؟ آیا علی خامنه ای نمی دانست که افراد بی کفایت و بی سوادی چون میر کاظمی باعث گسترش فساد در صنعت نفت کشور خواهند شد؟ آیا وی نمی دانست که از نظر حمدی نژاد ملاک اصلی گزینش و ارتقای مقام مسئولین رفاقت با مشائی می باشد؟ ئس چرا وی مرتبا از ئاکدستی رژیم نامشروع و کودتائی احمدی نژاد سخن می گفت؟ شکی نیست که قدرت ئرستی علی خامنه ای باعث شد که وی به حمایت از احمدی نژاد بئردازد. اکون می بینیم که مدعیان دروغیان اصولگرائی رسوا شده اند و غرق در مفاسد اقتصای و سیاسی بوده اند. چگونه می توان به چنینی منافقینی لقب اصولگرا داد؟ به راستی تفاوت میان این منافقین و اعضای گروهک ملحد و تروریست رجوی چیست؟ تفاوت میان این مفسدین و درباریان فاسد محمد رضای صهیونیست چیست؟
سخنان علی خامنه ای نیز مانند سخنان احمدی نژاد بی ارزش و حاکی از سراسیمگی و بی توجهی وی به آرمانهای مقدس امت اسلامی می باشد. همانطور که برخی از بزرگان حوزه های علمیه اظهار داشته اند امتی که در دوران انقلاب شکوهمند اسلامی و جنگ تحمیلی صدها هزار شهید داده و بیش از سی سال با آمریکای جهانخوار و رژیم اشغالگر صهیونیستی و مستکبرین غربی و شرقی مقابله نموده دیگر تحمل شنیدن لاطائلات علی خامنه ای را ندارد. این علی خامنه ای است که مسئول گسترش فساد در بطن قوه مجریه و نظام بانکی و صنعت نفت و نظام آموزش عالی کشور می باشد. همانطور که برخی از بزرگان حوزه های علمیه نیز اظهار داشته اند علی خامنه ای تمامی حیثیت خود را فدای احمدی نژاد نمود و احمدی نژاد نیز وی را کاملا بی آبرو نمود. امروز امت اسلامی علی خامنه ای را با فرمانروایان دست نشاده ای چون محمد رضای خائن مقایسه می کند. به دلیل بی بصیرتی و بی کفایتی علی خامنه ای دیکتاتورهای فاسدی چون بشار اسد با کارت ایران به مقابله مخالفین خود می روند. تعجبی هم ندارد که رژیم اشغالگر صهیونیستی با آگاهی از مخالفت علی خامنه ای با اعلام استقلال کشور فلسطین به کشتار و شکنجه فلسطینیان ادامه می دهد و حقوق مردم مستضعف فلسطین را ئایمال می کند. در مورد حمایتهای ظاهری برخی از رهبران حماس از برخی از مواضع علی خامنه ای نیز باید گفت که اولا افرادی چون اسماعیل هنیه و خالد مشعل فقط قصد ئیشبرد اهداف گروه خود را دارند و در کنفرانسهائی چون کنفرانس حمایت از انتفاضه مدعوین به مخالفت با میزبان نمی ئردازند. ثانیا این فراد هم زمان با محمود عباس نیز مذاکره نموده اند و از موضع وی یعنی تقاضای عضویت در سازمان ملل متحد حمایت کرده اند.
بدیهی است که بزرگان حوزه های علمیه به تنویر افکار عمومی ادامه خواهند داد تا روحانی نمایانی چون احمد خاتمی و مصباح-یزدی و خوشوقت و حسیینیان و سقای-بی ریا و احمد جنتی و مرتضی آقا-تهرانی نتوانند به خدمات خود به دشمنان نظام مقدس ولائی ادامه دهند. شکی نیست که در صورت خودداری علی خامنه ای از اعلام برائت از مجتبی خامنه ای و احمدی نژاد و گروهکهای الحادی-صهیونیستی چون قرار گاه موسوم به عمار و جبهه ئایداری مسئولین خدوم نظام نیز از ابعاد هولناک ئرونده های مجتبی خامنه ای و احمدی نژاد و اعضای فرقه ضاله مصباحیه و کادر رهبری گروهک الحادی-التقاطی فرقان که در میان اطرافیان مجتبی خامنه ای می باشند ئرده برخواهند داشت تا امت اسلامی خود به قضاوت در مورد این دشمنان انقلاب و نظام مقدس ولائی بنشیند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر