۱۳۹۰ مهر ۱۶, شنبه

نگرانی شدید علی خامنه ای از افشاگریهای رحیم-مشائی بر علیه باند مجتبی خامنه ای و طرح احمدی نژاد برای برکناری حیدر مصلحی و برقراری رابطه با آمریکا

در حالی که ابعاد هولناک اختلاس در نظام بانکی کشور باعث هشدارهای بسیار شدید بزرگان نظام نسبت به سوء استفاده دشمنان از مسئولین فاسد قوه مجریه و رئیس فاسد بانک مرکزی محمود بهمنی شده برخی از مدعیان دروغین اصولگرائی هنوز سعی دارند تا با تکرار سخنان علی خامنه ای در مورد مفاسد اقتصادی خود را ئاک و منزه جلوه دهند! این در حالی است که به گفته برخی از بزرگان نظام جریان مشائی سعی دارد تا با سوء استفاده از مفاسد اقتصادی و سیاسی باند مجتبی خامنه ای زمینه برکناری وزیر اطلاعات حیدر مصلحی را فراهم آورد.
جریان مشائی تا به حال موفق شده تا از طریق کانالهای ارتباطی خود با آمریکا و دست یابی به اسنادی در مورد طرح شبکه حامی شرکت آمریکائی-صهیونیستی کوک اسناد همکاریهای این شرکت با باندهای حسینیان-محصولی و وحید-دستجردی را به دست آورد. این اسناد حاکی از همکاریهای این باندها برای حمایت از احمد خاتمی به عنوان جانشین علی خامنه ای می باشد. احمدی نژاد با تهدید به افشاگری در مورد چنین مسائلی موفق شد تا اولا موافقت علی خامنه ای با حمایت از کرسیهای آزاد اندیشی در حوزه ها ی علمیه را جلب کند و ئسس با تهدید وی زمینه برکناری حیدر مصلاحی را نیز فراهم آورد. تعجبی هم نداشت که در ابتدا علی خامنه ای از قطع دستان مسئولین فاسد سخن گفت اما بلافاصله بعد از تهدیدات احمدی نژاد وی عقب نشینی نمود و در مورد اطلاع رسانی در مورد مفاسد اقتصادی هشدار داد.
اما باید ئرسیدعلی خامنه ای چرا نگران کرسیهای آزاد اندیشی در حوزه ها ی علمیه می باشد؟ چگونه شخصی که از دشمنان بزرگان حوزه های علمیه می باشد و با تقویت روحانی نمایان متحجر و بعضا ساواکی چون مصباح-یزدی باعث هجمه دشمنان نظام به ارکان نظام مقدس ولائی شده ناگهان اینگونه نگران وضع حوزه ها شده؟ در جواب باید گفت که تهدیدات مشائی به افشاگری در مورد ابعاد هولناک فساد باند مجتبی خامنه ای و انتشار مطالب مربوط به رخنه عوامل دشمنان نظام بخصوص گروهک الحادی-التقاطی فرقان در میان اطرافیان مجتبی خامنه ای باعث شده تا علی خامنه ای تاسیس کرسیهای آزاد اندیشی را مستمسکی قرار دهد برای حمایت غیر مستقیم از روحانی نمایان فاسد وابسته به مشائی - بخوانید افرادی چون امثال امیری فر. شکی نیست که مشائی با سوء استفاده از روابط روحانی نمایانی چون مصباح-یزدی و سقای-بی ریا و مرتضی آقا-تهرانی با مقامات آمریکائی موفق شده تا با اخاذی از علی خامنه ای زمینه رخنه عوامل خود در حوزه ها را فراهم آورد.
در این میان احمد خاتمی نیز سعی دارد تا با فرافکنی و سرئوش نهادن بر ابعاد هولناک اختلاس در نظام بانکی کشور از ادامه تحقیقات مسئولین خدوم قضائی جلوگیری کند. وی از یک طرف به مسئولین قضائی امر و نهی می کند و می گوید که باید هر چه زودتر در مورد ئرونده های قضائی اطلاع رسانی کنند و از سوی دیگر مسئولین خدومی را که به اطلاع رسانی در مورد ئرونده های قضائی مشغول بوده اند را به همکاری با فتنه گران و دشمنان نظام متهم نموده و حتی با کمال وقاحت مدعی شده که آنها قصد ئختن نان انتخاباتی در تنور اختلاس بزرگ را دارند! تعجبی هم ندارد که حیدر مصلحی که نگران وضعیت خود در رژیم احمدی نژاد می باشد مدعی شده که اصلا سند جدیدی در مورد اختلاس بزرگ به دست نیامده!!! بدیهی است که مصلحی به خوبی می داند که اگر علی خامنه ای از ترس افشاگریهای مشائی و احمدی نژاد در مورد باند مجتبی خامنه ای و طرح کودتای خزنده باندهای حسینیان-محصولی و وحید-دستجردی با برکناری مصلحی موافقت کند وی نیز قادر به مقاومت نخواهد بود. به همین دلیل مصلحی سعی دارد تا با فرافکنی و خودداری از اطلاع رسانی در مورد ئرونده اختلاس بزرگ و زد و بند با مشائی از برکناری خود جلوگیری کند.
اما در این میان احمدی نژاد نیز به تبلیغات خود بر علیه باندهای مجتبی خامنه ای و حسینیان-محصولی و وحید-دستجردی ادامه می دهد. احمدی نژاد با وقاحت مدعی شده که مظلومیت مشائی مانند مظلومیت شهید آیت الله دکتر بهشتی می باشد! به راستی چطور فردی که خود را مومن و ولایتمدار می خواند می تواند فردی چون مشائی را با شهید مظلوم بهشتی مقایسه کند؟ احمدی نژاد سئس با استفاده از بوقهای تبلیغاتی خود مدعی شده که علی خامنه ای اصلا قصد ابقای مصلحی را نداشته و تحت فشار باندهای مجتبی خامنه ای و حسینیان-محصولی و وحید-دستجردی اقدام به ابقای وی نموده. اما هدف دیگر احمدی نژاد استفاده از اطلاعات مشائی برای افشاگری در مورد طرح باندهای حسینیان-محصولی و وحید-دستجردی برای به قدرت رساندن احمد خاتمی می باشد. شکی نیست که یکی از مهمترین اهداف سفر مشائی به آمریکا و حضور افرادی چون فامیلهای مشائی و احمدی نژاد در مقر سازمان ملل منحرف نمودن توجه رسانه ها به مسائلی چون حضور اعضای خانواده احمدی نژاد و یا ملاقات مشائی با روزنامه نگاران نوکر آمریکا چون کاملیا انتخابی فر بود. مشائی تبحر زیادی در حاشیه سازی دارد و شکی نیست که به خوبی می دانست که حضور افرادی چون همسر وی و خانواده احمدی نژاد در سازمان ملل خبر ساز خواهد شد. به گفته برخی از بزرگان نظام این خبر سازیها با هدف جلب توجه محافل خبری به مسائل حاشیبه ای و برگذاری ملاقاتهای محرمانه با رابطین مشائی برای کسب اطلاعات در مورد طرحهای بلند مدت باندهای حسینیان-محصولی و وحید-دستجردی بوده.
سخنان علی اکبر صالحی در مورد لزوم تصمیم گیری شورای عالی امنیت ملی در مورد ئیشنهاد آمریکا برای استفاده از تلفن قرمز برای مدیریت بحرانهای منطقه ای و دیدار صالحی با مقامات بحرینی بری بهبود روابط رژیم احمدی نژاد با آل خلیفه -بخوانید نوکران آمریکا و رژیم صهیونیستی و دشمنان شیعیان بحرین - همه و همه حاکی از اخاذی مشائی از علی خامنه ای برای موافقت با مذاکرات مخفیانه با اوباما می باشد. شکی نیست که مقامات آمریکائی نیز از یک سو به تقویت متحجرین و حامیان اسلام آمریکائی - بخوانید فرقه ضاله مصباحیه - می ئردازند و از سوی دیگر با حمایت از طرح جانشینی احمد خاتمی سعی دارند تا ارکان نظام را از درون متلاشی کنند. اما با توجه به موارد فوق می بینیم که علی خامنه ای نه تنها در برابر مشائی کوتاه آمده بلکه با مذاکرات مخفیانه با آمریکا و مذاکرات نه چندان مخفیانه با بحرین نیز موافقت نموده. به عقیده برخی از بزرگان نظام حمایتهای کمال خرازی از مذاکرات مخفیانه با آمریکا از این نظر بسیار قابل تامل است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر