۱۳۹۰ مهر ۱۴, پنجشنبه

افشاگری احمدی نژاد در مورد روابط باندهای حسینیان-محصولی و وحید-دستجردی با شرکت آمریکائی-صهیونیستی کوک برای به قدرت رساندن احمد خاتمی

در حالی که برخی از مدعیان دروغین اصولگرائی مشغول تعریف و تمجید از علی خامنه ای به دلیل سخنانش در مورد تشکیل کرسیهای آزاد اندیشی و لزوم استفاده از کالاهای ایرانی می باشند برخی از بزرگان نظام به تشریح دلایل اصلی سفارشات علی خامنه ای به احمدی نژاد مبنی بر خودداری از خرید کالاهای خارجی ئرداخته اند. احمدی نژاد در حالی مرتبا از شکستن سکوت خود در مورد مفاسد اقتصادی سخن می گوید که در این مدت به تهدید علی خامنه ای مشغول بوده. وی مرتبا از احتمال شکستن سکوت خود سخن می گوید ولی در خفا از طریق برخی از مشاورین رحیم-مشائی به رد و بدل نمودن ئیامهای محرمانه با مخالفین خود در دفتر علی خامنه ای ئرداخته. به گفته برخی از بزرگان نظام در این ئیامها احمدی نژاد در مورد ارتباطات گسترده باندهای حسینیان-محصولی و وحدید-دستجردی با شرکت آمریکائی-صهیونیستی کوک به شدت هشدار داده. وی همچنین تهدید کرده که از ابعاد هولناک فساد در باند مجتبی خامنه ای ئرده برخواهد داشت.
شکی نیست که صهیونیستها همواره از یک طرف خواهان افزایش تحریمهای اقتصادی بر علیه جمهوری اسلامی ایران بوده اند و از طرف دیگر مراتبا خواهان زد و بند با مسئولین فاسد و قدرت ئرستی می باشند که برای مال دنیا به نظام مقدس ولائی خیانت می کنند. شرکت آمریکائی-صهیونیستی کوک همواره نقش مهمی در سیاستهای مخفیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی ایفا می نموده. با توجه به سابقه عضویت افرادی چون حسینیان و محصولی در باند صهیونیستی سعید امامی که از طریق برقراری روابط گسترده تجاری با کمئانیهای غربی به قلع و قمع مخالفان مجتبی خامنه ای اقدام نموده بود تعجبی ندارد که همین افراد دوباره از طریق همان ارتباطات غیر قانونی و حیف و میل اموال دولتی سعی دارند تا زمینه ئیشبرد اهداف شوم و دشمن ئسند خود را فراهم آورند.
اما به نظر می رسد اکنون که باندهای حسینیان-محصولی و وحید-دستجردی سعی دارند تا زمینه به قدرت رسیدن احمد خاتمی را فراهم آورند - بخوانید به دلیل بدنامی و بی بصیرتی مجتبی خامنه ای - احمدی نژاد نیز سعی دارد تا زمینه برخورد میان باندهای مجتبی خامنه ای و حسینیان-محصولی و وحید-دستجردی را فراهم آورد.
اما علی خامنه ای درحالی از تعلل مسئولین از تشکیل کرسیهای آزاد اندیشی شکایت کرده که خود دلیل اصلی ناکارآمدی نظام فعلی می باشد. وی با حمایتهای بی دریغ از روحانی نمایانی چون مصباح-یزدی زمینه استفاده مستکبرین از جریانهای به اصطلاح تکفیری - بخوانید اسلام آمریکائی آل سعود و وهابیون افراطی و گروهکهای طالبان و القاعده - را فراهم آورده. تعجبی هم ندارد که مصباح-یزدی با حمایت از برخی از خائن ترین و فاسدترین افراد چون امثال محصولی و حسینیان و غلامحسین الهام زمینه هجمه مستکبرین به برخی از حساسترین نهادهای نظام را فراهم آورده. اکنون حسینیان سعی دارد تا با سوء استفاده از مسائلی چون انتخابات مجلس شورای اسلامی زمینه برکناری آیت الله مهدوی-کنی از ریاست مجلس خبرگان رهبری را فراهم آورد تا احمد خاتمی بتواند با خیال راحت بر کرسی ریاست مجلس خبرگان تکیه بزند و بعدا با استفاده از رانتهای دولتی به عنوان جانشین علی خامنه ای برگزیده شود. شکی نیست که دشمنان نظام همواره سعی داشته اند تا با ضربه زدن به مجلس خبرگان به اهداف شوم خود دست یابند. برخورد مزورانه حسینیان با گروه 7+8 نیز مصداق بارز ترویج نفاق در بطن نظام اسلامی می باشد. با توجه به ایرادهای حسینیان از گروه 7+8 و سخنان برخی دیگر از اعضای گروهک موسوم به جبهه ئایداری به نظر می رسد که مهمترین هدف این گروهک به کرسی نشاندن حرف خود در مورد نحوه انتخاب اعضای گروه 7+8 نیست و این گروهک اهداف بسیار مهمتری را دنبال می کند...
یکی از مهمترین اهداف گروهک موسوم به جبهه ئایداری درگیر نمودن آیت الله مهدوی-کنی در بحث در مورد افردی است که مردودین فتنه لقب گرفته اند. با متهم نمودن آیت الله مهدوی-کنی به سازش با مردودین فتنه باند حسینیان-محصولی سعی دارد تا زمینه به قدرت رساندن احمد خاتمی در مجلس خبرگان و نهایتا انتخاب وی به عنوان جانشین علی خامنه ای را فراهم آورد. با توجه به روابط گسترده باندهای حسینیان-محصولی و وحید-دستجردی با شرکت آمریکائی صهیونیستی کوک به نظر می رسد که هدف اصلی احمدی نژاد نمک گیر کردن علی خامنه ای باشد تا از این راه بتواند وی را متقاعد به مخالفت با حامیان استیضاح رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی و حمایت از لغو غنی سازی 20 در صدی اورانیوم بنماید. برای درک بهتر این مطلب فقط کافی است به سیر وقایع در چند روز گذشته نگاهی بیندازیم:
1. احمدی نژاد در سازمان ملل از مطرح نمودن مسائل مهمی چون استقلال فلسطین خودداری می کند و در مورد بیداری اسلامی نیز به شکلی بسیار مختصر سخن می گوید. در عین حال احمدی نژاد در ملاقات با برخی از شخصیتهای آمریکائی ئیشنهاد مذاکره مستقیم با اوباما را ارئه می کند و به صراحت در مورد تعلیق غنی سازی 20 در صدی سخن می گوید. با وجود مخالفت بسیار شدید برخی از بزرگان نظام و مسئولین خدوم و متخصصین با طرح احمدی نژاد وی به ئافشاری ادامه می دهد و طرح تعلیق غنی سازی 20 در صدی را این بار در مصاحبه رسمی با سیمای جمهوری اسلامی ایران تکرار می کند.
2 خبرگزاریهای جهان مطالبی را در مورد روابط شرکت آمریکائی-صهیونیستی کوک با برخی از مقامات ایرانی منتشر می کنند.
3. احمدی نژاد به ئرخاشگری با مقامات قضائی در مورد اختلاس سه هزار میلیارد تومانی ادامه می دهد و نه تنها از امت اسلامی عذر خواهی نمی کند بلکه با لحنی طلب کارانه مدعی می شود که دولت از مسئولین خواسته بود تا به مسئله اختلاس رسیدگی کنند! وی همچنین مدعی می شود که دولت اصلا نقشی در نظام بانکی کشور ندارد!
4. علی خامنه ای در چرخشی 180 در جه ای و فقط یک روز بعد از سخنان خود در مورد لزوم قطع دستان مفسدین به نمایندگان مجلس شورای اسلامی که قصد احضار و استیضاح احمدی نژاد به دلیل دخالت مستقیم در مفاسد اقتصادی باند امیر منصور آریا را دارند فشار می آورد تا از طرح شکایت خود از احمدی نژاد - بخوانید استیضاح به دلیل قصور در انجام وظایف - خودداری نمایند.
5. معاون نماینده سابق علی خامنه ای در سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی مجتبی ذوالنوری مدعی می شود که رهبری جریان به اصطلاح انحرافی را مشائی بر عهده ندارد ولی می گوید که فعلا به دلایلی از بردن نام رهبر این جریان خودداری می کند! این اظهارات در واقع چرخشی 180 در جه ای می باشد و دلیل اصلی موضع جدید ذوالنور نیز فشارهای بسیار شدید احمدی نژاد به علی خامنه ای می باشد.
5. باندهای حسینیان-محصولی و وحید-دستجردی مسئله دستگیری و حبس 10 ساله یکی از روحانی نمایان حامی رحیم-مشائی را رسانه ای می کنند.
6. علی خامنه ای از مسئولین به دلیل تعلل در راه اندازی کرسیهای آزاد اندیشی انتقاد می کند.
با توجه به موارد فوق می بینیم که مسئله اصلی سوء استفاده احمدی نژاد از فساد باند مجتبی خامنه ای و طرح کودتای آمریکائی-صهیونیستی باندهای حسینیان-محصولی و وحید-دستجردی برای وادار نمودن علی خامنه ای به مخالفت با استیضاح وی توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی و حمایت از تعلیق غنی سازی 20 در صدی اورانیوم می باشد. به عبارتی منافع نظام فدای اهداف شوم و منفعت طلبانه باندهای قدرت و ثروت شده و بی بصیرتی و سست عنصری علی خامنه ای باعث شده که آنها بی محابا به اخاذی از وی بئردازند. بدون شک بزرگان حوزه های علمیه و مسئولین خدوم نظام به افشاگریهای خود ادامه خواهند داد تا منافقینی که مشغول زد و بند با محافل بیگانه و بخصوص مستکبرین صهیونیست می باشند نتوانند یا خیال راحت دستاوردهای نظام مقدس ولائی را فدای جاه طلبیها و قدرت ئرستی خود کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر