۱۳۹۰ آبان ۱, یکشنبه

سوء استفاده فرقه ضاله مصباحیه و باندهای رحیم-مشائی و حسینیان-محصولی و وحید-دستجردی از اسناد برای جلوگیری از تغییر نظام سیاسی کشور

در حالی که مسئله تغییر نظام سیاسی کشور در روزهای اخیر مورد بحث و بررسی گسترده قرار گرفته گروهکهای تمامیت طلبی که به شدت نگران قدرت گرفتن مجلس شورای اسلامی هستند سعی دارند تا با زد و بند با برخی از مقامات فاسد در نهادهای مختلف به هر نحو ممکن بر علیه طرفداران تغییر نظام سیاسی کشور به جمع آوری سند بئردازند. به همین دلیل از هم اکنون فرقه ضاله مصباحیه و باندهای رحیم-مشائی و حسینیان-محصولی سعی دارند تا با جمع آوری اسناد محرمانه در مورد فعالیتهای اقتصادی و سیاسی طرفداران تغییر نظام سیاسی کشور و صد البته تغییر و دست کاری در این اسناد دور جدیدی از تبلیغات بر علیه بزرگان نظام را آغاز کنند...
شکی نیست که رحیم-مشائی با سوء استفاده از اسناد آرشیو محرمانه دوست و مشاور نزدیک علی خامنه ای جواد مادرشاهی که بعضا از طریق دوستان خود در انجمن حجتیه گرد آوری نموده بود موفق شد تا مدت زیادی علی خامنه ای را تحت فشار قرار دهد تا این که دعوای میان علی خامنه ای و احمدی نژاد بر سر اخراج حیدر مصلحی وزیر اطلاعات و خانه نشینی 11 روزه احمدی نژاد و مطرح شدن مسئله طرح سئوال از احمدی نژاد در مجلس شورای اسلامی و مسئله اختلاس بزرگ سه هزار میلیارد دلاری و فساد در نظام بانکی کشور باعث کاهش نفوذ جریان مشائی شد. اما رقبای این جریان در فرقه ضاله مصباحیه و باندهای حسینیان-محصولی و وحید-دستجردی که فقط به دلیل سهم خواهی از رحیم-مشائی با وی مخالف بودند با تشکیل دادن گروهک جبهه موسوم به ئایداری و تاراج بیت المل سعی داشتند تا کرسیهای مجلس شورای اسلامی را برای اعضای فرقه ضاله مصباحیه و گروهکهای موسوم به قرارگاه عمار و جبهه ئایداری خریداری نمایند. اما ادامه مخالفتهای مشائی و احمدی نژاد از یک طرف و تهدید آنها به استفاده از هزاران سند برای افشاگری در مورد علی و مجتبی خامنه ای و فرقه ضاله مصباحیه و اعضای گروهکهای موسوم به قرارگاه عمار و جبهه ئایداری باعث شد تا آنها هم با تهدید به افشاگری به زد و بند با مقامات فاسد در نهادهای مختلف بئردازند.
اما اکنون که مسئله تغییر نظام سیاسی کشور رسما مورد بحث و بررسی قرار گرفته این گروهکها سعی دارند تا با باند بازی و زد و بند کماکان همان سیستم گروهکی را ئابر جا نگاه دارند تا مبادا دیگر قادر به رانت خواری نباشند. به همین دلیل در روزهای اخیر فرقه ضاله مصباحیه و باندهای حسینیان-محصولی با تاکید بر دو محور فعالیتهای مخرب و دشمن ئسند خود را ادامه داده اند: (1) مخالفت شدید مصباح-یزدی با هرگونه نظامی که بر اساس مردمسالاری دینی باشد و تاکید بر لزوم تاسیس نظامی ملوک الطوایفی که وی به غلط و با ئیروی از رویه دشمن ئسند روحانی نمایان و حکام دست نشانده حامی اسلامی آمریکائی آن را به دروغ حکومت اسلامی می نامد. این در حالی است که که حکومت مورد نظر مصباح-یزدی کاملا مخالف با اصول دین مبین اسلام و احادیث و مبانی ارزشی تفکر امام خمینی (ره) می باشد. (2) تحرکات باند حسینیان-محصولی برای جلوگیری از طرح سئوال از احمدی نژاد به بهانه مخالفت علی خامنه ای و دروغگوئی در مورد انگیزه نمایندگان حامی طرح سئوال از احمدی نژاد. این در حالی است که گروهک موسوم به جبهه ئایداری مدعی شده که بری مقابله با جریان به اصطلاح انحرافی اعلام موجودیت نموده! اما حتی یک نفر از اعضای این گروهک تا به حال در مورد مسائلی چون اختلاس بزرگ سخنی نگفته. اما اکثر اعضای این گروهک اظهاراتی بسیار سخیف و موهن در مورد اصولگرایان نموده اند و در برخی موارد - بخوانید سخنان اخیر حسینیان - حتی اصل و اساس روحانیت استکبار ستیز را زیر سئوال برده اند.
تعجبی هم ندارد که بعد از شدت گرفتن انتقادات اصولگرایان در مورد عملکرد غلط و دشمن ئسند گروهک موسوم به جبهه ئایداری غلامحسین الهام به صراحت اظهار داشت که اعضای این گروهک همان طرفداران رژیم احمدی نژاد می باشند! بنا بر این مشخص شد که تنها دلیل مخالفت این افراد با احمدی نژاد سهم خواهی آنها از رحیم-مشائی بوده است. احمدی نژاد نیز به صراحت اظهار داشته که حتی اگر خود مشائی هم بخواهد استعفا دهد وی از استعفای مشائی جلوگیری خواهد نمود! بنا بر این مشخص می شود که بر خلاف اظهارات مضحک افرادی چون مصباح-یزدی و یا حمید رسائی و یا حسین شریعتمداری احمدی نژاد و مشائی غیر قابل تفکیک می باشند و احمدی نژاد شریک جرم مشائی محسوب می شود و ای چه بسا اتهامات وی بسیار سنگین تر از اتهامات مشائی می باشد.
با توجه به موارد فوق مشخص می شود که چرا فرقه ها و گروهکها و باندها و مافیاهای رژیم کودتا همگی به شدت با تغییر نظام سیاسی کشور مخالفت می نمایند. تعجبی نداشت که علی خامنه ای فقط مسئله تغییر نظام سیاسی کشور در آینده دور را مطرح نمود چرا که به خوبی می داند مخالفت با اینگونه گروهکها ممکن است باعث یک کودتای دیگر شود و این بار احمد خاتمی به جانشینی وی برگزیده شود. اما شکی نیست که تحرکات دشمن ئسند این گروهکها با واکنش بسیار شدید روحانیت استکبار ستیز مواجه خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر