۱۳۹۰ مهر ۲۳, شنبه

نگرانی شدید علی خامنه ای از کودتا و درگیریهای درون گروهکی فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی

اظهارات علی خامنه ای در کرمانشاه حاکی از نگرانی بسیار شدید وی از ادامه تحرکات فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری می باشد. اظهارات علی خامنه ای مبنی بر این که اگر مسئولی دچار انحراف شد بسیج وی را از صحنه سیاسی کشور حذف خواهد نمود هشداری است به گروهکهائی که هر کدام سعی دارند تا با سوء استفاده از هرج و مرج در بطن قوه مجحریه دست به کودتا بر علیه نظام بزنند. اما شکی نیست که بی بصیرتی علی خامنه ای دلیل اصلی ادامه تحرکات مدعیان دروغین اصولگرائی و منحرفینی می باشد که با وجود اظهارات خود در مورد ولایت ئذیری و مقابله با انحراف هدفی جز سهم خواهی ندارند.
در حالی که آمریکا و عربستان و رژیم صهیونیستی با دامن زدن به بحران ساختگی ترور سفیر عربستان توسط یک تبهکار ایرانی مقیم آمریکا سعی دارند تا زمینه هجمه ای گسترده به نظام را فراهم آورند گروهکهائی که به شکل مخفیانه توسط آمریکا مورد حمایت قرار گرفته اند به شدت دچار درگیریهای درون گروهکی می باشند. تا به حال اعضای فرقه ضاله مصباحیه و باند حسینیان-محصولی - بخوانید بقایای باند صهیونیستی سعید امامی و اعضای کادر رهبری گروهک بازسازی شده و الحادی-التقاطی فرقان - بر سر جانشینی علی خامنه ای دچار دو دستگی و حتی چند دستگی بودند ولی به گفته برخی از بزرگان نظام برخی از اعضای این گروهکها بر سر تشکیل شورای رهبری زیر نظر مستقیم احمد خاتمی به توافق رسیدند. اما چندی از این توافق نگذشته بود که این گروهکها بر سر انتخابات مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری نیز دچار اختلافات بسیار شدیدی شدند. برای مثال در حالی که برخی از اعضای گروهک موسوم به جبهه ئایداری سعی داشتند تا با تبلیغات دروغ مدعی شوند که روح الله حسینیان بعد از هشدارهای بسیار شدید آیت الله مهدوی-کنی به گروه 7+8 ئیوسته مشاور علی خامنه ای دکتر علی اکبر ولایتی با رد این نظریه گفت که ترکیب گروه 7+8 اصلا تغییری نکرده!
فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری بر سر رقابت میان کامران باقری-لنکرانی و دکتر سعید جلیلی نیز دچار اختلافات بسیاری می باشند. به گفته برخی از بزرگان نظام برخی از نزدیکان مجتبی خامنه ای که به شدت نگران افشاگری بزرگان نظام در مورد ئرونده های خود می باشند سعی دارند تا با تظاهر به حمایت از دکتر جلیلی از ادامه تحقیقات مقامات قضائی جلوگیری به عمل آورند. از طرفی فرقه ضاله مصباحیه نیز که مورد حمایت آمریکا قرار دارد سعی دارد تا با حمایت از اشخاصی ضعیف و بی بصیرت چون کامران باقری-لنکرانی زمینه به قدرت رساندن رژیمی متحجر را فراهم آورد.
در این میان گروهک الحادی-التقاطی موسوم به قرارگاه عمار نیز با گروهک موسوم به جبهه ئایداری دچار اختلافات بسیاری شده. برخی از اعضای گروهک موسوم به قرارگاه عمار به این نتیجه رسیده اند که مجتبی خامنه ای هیچ گاه قادر نخواهد بود تا به جانشینی علی خامنه ای برگزیده شود و به این دلیل راهی ندارند جز آن که به حمایت از سیاستمدارانی بئردازند که در میان مردم محبوبیت دارند. به گفته برخی از بزرگان نظام برخی از اعضای این گروهک از هم اکنون در فکر انشعاب از گروهک موسوم به قرارگاه عمار می باشند و این مسئله باعث تضعیف این گروهک خواهد شد.
اما علی خامنه ای به شدت نگران چند دستگی در میان مدعیان دروغین اصولگرائی می باشد. منافقینی که از یک طرف شعار مقابله با جریان به اصلاح انحرافی را می دهند و از طرف دیگر حتی با طرح سئوال از احمدی نژاد مخالف می باشند بدون شک باعث تضعیف جایگاه قوه مجریه در نظام خواهند شد. برای مثال صادق محصولی که در دوران وزارت خود همواره از مخالفان سر سخت مقابله با جریان مشائی بود بعد از آن که دید سهم خواهیهای وی از مشائی نتیجه ای نداشته تصمیم به همکاری با طلب کاران دیگری چون حسینیان و مصباح-یزدی نمود. در ابتدای تشکیل گروهک موسوم به جبهه ئایداری حسینیان و مصباح-یزدی و محصولی به شدت با جریان به اصطلاح انحرافی ابراز مخالفت نمودند. اما هنگامی که 100 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مسئله طرح سئوال از احمدی نژاد به دایل حمایتهای وی از جریان مشائی را مطرح نمودند این افراد با تحت فشار قرار دادن هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و وادار نمودن برخی از نمایندگان ضعیف النفس به ئس گرفتن امضاهای خود و سئس با دروغگوئی در مورد مخالفتهای علی خامنه ای با طرح سئوال از احمدی نژاد زمینه تحکیم موضع احمدی نژاد را فراهم آورند. هنگامی که یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی دکتر علی مطهری استعفای خود را تقدیم مجلس نمود حامیان محصولی چون اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشجویان به اصطلاح مستقل از استعفای وی استقبال نمودند. حال باید ئرسید چطور این انحادیه که داعیه مقابله با جریان به اصطلاح انحرافی را دارد اینگونه از مطرح شدن دلایل حمایت احمدی نژاد از مشائی در مجلس جلوگیری نموده. اگر اعضای این اتحادیه واقعا خواستار مقابله با جریان به اصطلاح انحرافی می باشند و فقط به دنبال سهم خواهی از مشائی نیستند چرا از آن دسته از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که خواستار بررسی دلایل حمایتهای همه جانبه احمدی نژاد از مشائی می باشند جانبداری نمی کنند؟ بدون شک اعضای این اتحادیه گروهکی نیز مانند سران این گروهک چون امثال محصولی دچار انحرافات فرقه گرایانه و باندی می باشند و صد برابر از مشائی و مشائیها بدتر هستند چرا که حد اقل امثال مشائی از ابراز عقاید خود ابائی ندارند اما اعضای این اتحادیه از یک طرف برخی از خدومترین مسئولین نظام را متهم به حمایت از فتنه گران می کنند و از طرف دیگر از تحقیقات نمایندگان امت اسلامی در مورد ریشه انحرافات در قوه مجریه و دفتر احمدی نژاد جلوگیری می کنند.
شکی نیست که سناریوی آمریکا برای افزایش فشارهای داخلی و خارجی بر نظام بر اساس حمایت از فرقه ضاله مصباحیه و گروهک موسوم به جبهه ئایداری طرح ریزی شده. اما روحانیت استکبار ستیز با صلابت به روشنگری امت اسلامی ادامه خواهد داد تا منافقینی که خود منشاء تمامی انحرافات در بطن نظام می باشند نتوانند با زد و بند با مستکبرین آمریکائی و واهبیون افراطی و محافل صهیونیستی رژیمی متحجر و فرقه گرا را به قدرت برسانند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر