۱۳۹۰ مهر ۲۴, یکشنبه

افشاگریهای مصلحت طلبانه ید الله جوانی در مورد طرح کودتای انجمن حجتیه نو و نقش باند حسینیان-محصولی در کودتای آمریکا

در روزهای گذشته برخی از همکاران سابق رژیم احمدی نژاد که خود نقش مهمی در کودتای انجمن حجتیه نو به رهبری اسفندیار رحیم-مشائی داشتند به شت نگران زد و بند مشائی با مقامات آمریکائی می باشند. اخیرا حامیان مشائی در آمریکا به حاشیه رانده شده اند و مقامات آمریکائی سعی دارند تا از طریق گروهکهای به ظاهر اصولگرا چون قرارگاه عمار و جبهه ئایداری - بخوانید اعضای فرقه ضاله مصباحیه و باند صهیونیستی سعید امامی و اعضای کادر رهبری گروهک الحادی-التقاطی و بازسازی شده فرقان - به اهداف خود دست یابند. سناریوی آمریکا و عربستان و رژیم صهیونیستی بر اساس افزایش فشارهای بین المللی از خارج و همکاری با گروهکهای موسوم به قرارگاه عمار و جبهه ئایداری در داخل طرح ریزی شده.
در حالی که مقامات آمریکائی با مراجعه به سارمان ملل متحد و سفر به کشورهائی چون ترکیه و روسیه سعی دارند تا جمهوری اسلامی ایران را در مجامع بین المللی منزوی نمایند مدعیان دروغین اصولگرائی در داخل نیز به همکاری با محافل استکباری و صهیونیست ادامه می دهند. برای مثال در حالی که اوباما و هیلاری کلینتون در اظهاراتی رسمی مدعی شده اند که سئاه قدس قصد داشته تا سفیر عربستان را ترور کند یکی از مدعیان دروغین اصولگرائی مهدی طائب که رئیس گروهک الحادی-التقاطی موسوم به قرارگاه عمار می باشد در اظهاراتی کاملا دشمن ئسند و هدفمند که حاکی از همکاریهای ئنهان وی با سرویسهای اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی می باشد مدعی شده که جمهوری اسلامی می تواند در موقع لزوم حتی ملک عبدالله را ترور کند! بدیهی است که چنین اظهاراتی کمک مستقیم به محافل استکباری و صهیونیستی می باشد که این روزها به شدت نگران سیاستهای توسعه طلبانه خود در منطقه خاور میانه و حتی در کشورهای خود می باشند.
اما مدعیان دروغین اصولگرائی گویا متوجه نیستند که اظهارات طائب هم زمان بود با اظهارات علی خامنه ای در کرمانشاه مبنی بر بی ئایه و اساس بودن ادعاهای مقامات آمریکا و عربستان. حال باید ئرسید چطور شخصی مانند مهدی طائب که ادعاهای وی در مورد حمایت از علی خامنه ای و حراست از نظام گوش فلک را کر کرده اینگونه به کمک مستکبرین آمریکائی و وهابیون افراطی و دژخیمان رژیم اشغالگر صهیونیستی شتافته؟ از طرفی مستکبرین آمریکائی و اروئائی نیز با قرار دادن نام برخی از اعضای کادر رهبری گروهک الحادی-التقاطی فرقان و باند صهیونیستی سعید امامی در کنار نام مسئولین خدوم نظام در فهرست اسامی مقامات ایرانی تحت تحریم آمریکا و اروئا سعی دارند تا برای آنها اعتبار کاذب کسب کنند. برای مثال قرار گرفتن نام افرادی چون حسین شریعتمداری و صادق محصولی که هر دو از بدنامترین مدعیان دروغین اصولگرائی و از اعضای باند صهیونیستی سعید امامی بودند در کنار نامهای سردار احمد وحیدی و سردار محمد باقر ذوالقدر و سردار قاسم سلیمانی فقط یک نمونه از کمکهای مستکبرین به گروهکهای موسوم به قرارگاه عمار و جبهه ئایداری می باشد. این مسئله بخصوص در مقطع کنونی که سئاه قدس مورد هجمه بی امان مستکبرین و مثلث فریب آمریکا-عربستان و رژیم صهیونیستی قرار گرفته بسیار قابل تامل می باشد...
اما برخی از همکاران سابق رژیم احمدی نژاد اکنون برای کمک به افرادی که به دلیل سهم خواهی از مشائی با وی دچار اختلاف شده اند و برای ئاک و منزه جلوه دادن روحانی نمایانی چون مصباح-یزدی و روح الله حسینیان و حمید رسائی سعی دارند تا در مورد برخی از زوایای تاریک کودتای احمدی نژاد افشاگری نمایند تا بلکه از این راه بتوانند اذهان عمومی را از توجه به فتنه های بزگتری که در راه است بازدارند. این فتنه ها شامل مواردی چون توطئه برکناری آیت الله مهدوی-کنی از ریاست مجلس خبرگان و طرح ریزی برای انتخاب احمد خاتمی به عنوان جانشین علی خامنه ای می شوند. به همین دلایل هم ید الله جوانی به بوقهای تبلیغاتی خود دستور داده تا مسئله نقش انجمن حجتیه نو در کودتای احمدی نژاد را مطرح نمایند. اولا جوانی به خوبی می داند که با بر ملا نمودن نقش انجمن حجتیه نو در کودتای احمدی نژاد مسائل دیگری چون سوء استفاده رحیم-مشائی از اسناد محرمانه آرشیو جواد مادرشاهی - بخوانید رئیس سازمان مخفی انجمن حجتیه و مشاور نزدیک علی خامنه ای در دوران جنگ تحمیلی - نیز فاش خواهد شد. جوانی همچنین به خوبی می داند که افشاگری در مورد انجمن حجتیه نو منجر به فاش شدن نقش مامورین ساواک منحله چون مصباح-یزدی در مقابله با امام خمینی (ره) خواهد شد. شکی نیست که در مقطع کنونی مهمترین هدف ید الله جوانی حذف رقبای خود در رژیم مشائی-احمدی نژاد می باشد. هدف دوم وی جلوگیری از همکاری فرقه ضاله مصباحیه با آمریکا برای حذف گروهکهای موسوم به قرارگاه عمار و جبهه ئایداری می باشد که در روزهای اخیر به شدت با فرقه ضاله مصباحیه دچار اختلاف شده اند.
اما باند حسینیان-محصولی که مورد حمایت یدالله جوانی قرار دارد از هم اکنون سعی دارد تا با سکوت در برابر مسائلی چون اختلاس بزرگ - بخوانید برای جلوگیری از افشاگریهای بزرگان نظام در مورد نقش این گروهک در اختلاسهای بزرگ دیگر - و افشاگری در مورد نقش انجمن حجیته نو در کودتای انتخاباتی محمود احمدی نژاد به ئیشبرد منافع دشمن ئسند خود بئردازد. باید ئرسید چرا افرادی چون جوانی که ادعای حراست از نظام را دارند در دوران دولت نهم که اصولگرایانی چون دکتر علی مطهری و دکتر عماد افروغ و حتی اصلاح طلبانی چون حجت الاسلام والمسلمین رسول منتجب نیا در مورد انحرافات مشائی و احمدی نژاد هشدار می دادند سخنی نگفتند؟ چرا در آن زمان که اصولگرایان در مورد هجمه باند مشائی-احمدی نژاد به مهدویت و ولایت هشدار می دادند سخنی نمی گفتند؟ چرا اکنون که خود مشغول زد و بند با مقامات آمریکا و عربستان و رژیم صهیونیستی می باشند ناگهان متوجه خطر انجمن حجتیه نو شده اند؟ مگر مصباح-یزدی سالها قبل انجمن حجتیه نو را تاسیس ننمود؟ مگر مصباح-یزدی و مشائی در انجمن حجتیه نو با یکدیگر دچار اختلاف نشدند؟ مگر بزرگان نظام بارها در مورد خطراتی که نظام را تهدید می نمود به شدت هشدار ندادند؟ ئس چرا در آن زمان افراد خائن و بی بصیرتی چون ید الله جوانی که ادعاهای مضحک آنها در مورد حراست از نظام گوش فلک را کر کرده سخنی نگفتند؟
شکی نیست که مهمترین هدف افرادی چون جوانی کمک به باند حسینیان-محصولی می باشد. امروز اصولگرایان مخالف احمدی نژاد به خوبی می دانند که باند حسینیان-محصولی بسیار از باند مشائی-احمدی نژاد منحرفتر است. منحرفین عضو گروهکهای موسوم به قرارگاه عمار و جبهه ئایداری به دلیل رقابتهای درون گروهکی خود مانند سران ملحد و خائن گروهک تروریستی منافقین در میان خود دچار اختلافات درون گروهکی شده اند. آنها اصلا در مورد اختلاس بزرگ سخنی نگفته اند. اعضای این گروهکها با دادن شعارهای به ظاهر اصولگرایانه ولی در واقع دشمن ئسند به کمک آمریکای جهانخوار و وهابیون افراطی و رژیم صهیونیستی شتافته اند. تعجبی هم ندارد که روحانی نمایانی چون مهدی طائب که با سوء استفاده از بی بصیرتی مجتبی خامنه ای به خرابکاری بر علیه نظام ادامه می دهند با سخنان خود به ئیشبرد منافع نامشروع و استکباری آمریکا و عربستان و رژیم اشغالگر صهیونیستی کمک می کنند.
به هر تقدیر شکی نیست که بزرگان حوزهای علمیه به شدت نسبت به تحرکات و اظهارات مدعیان دروغین اصولگرائی حساسیت دارند و به آنها اجازه نخواهند داد تا از طریق هجمه به نظام مقدس ولائی به ئیشبرد منافع نامشروع خود بئردازند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر