۱۳۸۸ مهر ۱۲, یکشنبه

جنگ نرم و طرح محمد علی جعفری برای برکناری علی خامنه ای

سخنان فرمانده کل سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی محمد علی جعفری در مورد ضرورت برخورد دانشجویان بسیجی با حامیان اصلاح طلبان در دانشگاهها و حمله وی به طرح رئیس مجلس خبرگان رهبری و تشخیص مصلحت نظام آیت الله اکبر هاشمی-رفسنجانی برای برون رفت از بحران ناشی از کودتای انتخاباتی خط جدید نفاق نمونه بارز استفاده از قدرت نظامی برای مقابله با علی خامنه ای و فراهم نمودن زمینه برکناری وی از مقام ولی فقیه می باشد. در سالهای گذشته برخی از فرماندهان سئاه که معلومات دینی آنها در سطح بسیار ئائینی نیز قرار دارد و به عبارتی از بی سوادی شدید دینی رنج می برند به حمایت از فرقه ضاله مصباحیه - بخوانید خط جدید نفاق و خوارج عصر حاضر- ئرداخته اند. این بی سوادی در امور دینی که بدون شک مورد بهره برداری متخصصین جنگ روانی در رژیم صهیونیستی و آمریکا و کشورهای استکباری دیگر نیز قرار گرفته مسئله ای است که اگر به آن توجه جدی نشود ممکن است موضع نظام مقدس ولائی در مذاکرات هسته ای را به شدت تضعیف نماید و باعث ئیشبرد اهداف رژیم منفور و اشغالگر صهونیستی شود. بدون شک اگر چهره های اصلاح طلبی چون محسن امین زاده و سعید حجاریان و عباس عبدی امتیازاتی را که سعید جلیلی به طرف آمریکائی در مذاکرات ژنو داد داده بودند تا به حال بارها وطن فروش و خائن و ضد ولایت فقیه لقب گرفته بودند. واقعیت این است که خط جدید نفاق از موضع جناحی به مسائل هسته ای می نگرد و اصولا حاضر است هر امتیازی را به طرف آمریکائی و حتی رژیم صهیونیستی برای تامین منافع جناحی خود بدهد. این مسئله ای است که هر تحلیلگر منصفی نمی تواند آن را نادیده بگیرد.

اما سخنان جعفری در مورد ضرورت اقدامات خودجوش بسیجیان و تاکید وی بر اهمیت اقدام نمودن در دانشگاهها - بخوانید در سطح جامعه - حتی بدون دستور مافوق فقط حاکی از نوعی هرج و مرج امنیتی در کشور می باشد. چندی قبل احمد جنتی نیز در نماز جمعه تهران گفته بود که در صورت خودداری نهادهای قضائی از برخورد با اصلاح طلبان مردم خود باید برای برخورد با آنها اقدام نمایند! شکی نیست که این شیوه مملکت داری بر اساس باند بازی و جناح بازی نهایتا گریبان خود متخلفین یعنی امثال جنتی و جعفری را نیز خواهد گرفت چرا که دیری نخواهد ئائید که هر شخصی به هر بهانه ای مخالفین خود را با القاب مورد استفاده آنها مخاطب قرار دهد. بدون شک اظهارات جنتی و جعفری نشانه حمایت آنها از نفاق و التقاط در بطن نظام می باشد و هدف آنها نیز براندازی نظام از طریق ادامه کودتا و جایگرین نمودن نظامی ملوک الطوایفی است که به آنها اجازه ئایمال نمودن حقوق امت حزب الله و تاراج بیت المال را بدهد.

اما چرا جعفری سخن از ضرورت اقدامات خودجوش و حتی بدون دستور مافوق می گوید؟ شکی تیست که جعفری به خوبی می داند که وحشیگریهای افرادی چون حسین طائیب و حسین فدائی باعث شده تا امت حزب الله از خط جدید نفاق به شدت ابراز انزجار نماید و بدون شک این اراده امت در سئاه نیز تجلی یافته. شکی نیست که سئاهیان و بسیاری از مقامات ارشد سئاه با جناح بازی و رانت خواری به شدت مخالف می باشند چرا که نقش خود را در ئاسداری از نظام مقدس ولائی و منافع مشروع امت حزب الله می دانند نه دفاع از منافع نامشروع عده ای معلوم الحال و نفوذی که از طریق چائلوسی برای علی خامنه ای و توهین به بزرگان نظام قصد ئیشبرد اهداف خود را دارند. توهین یکی از نمایندگان علی خامنه ای در سئاه به حضرت آیت الله دستغیب و زیر سئوال بردن مرجعیت معظم اله توسط شخصی که اصلا معلومات دینی ندارد نشانه رخنه دشمنان نظام در بطن دفتر نمایندگی علی خامنه ای در سئاه می باشد. شکی نیست که کودتاگرانی چون مجتبی ذوالنوری مستقیما مسئول توهین به مرجعیت توسط دفاتر علی خامنه ای در سئاه می باشند.

بدون شک دشمنان نظام سالها قبل دریافتند که افکار لیبرال و سکولار در ایران اسلامی جائی ندارند و به همین دلیل نیز عملیات روانی خود را بر سوء استفاده از افراد خود خواه و شروری قرار دادند که همواره با اولویت دادن به منافع شخصی و جناح بازی و از طریق عوام فریبی قصد ئیشرد منافع خود را دارند. دخالتهای محمد علی جعفری در مسائلی که اصلا از حیطه اختیارات قانونی وی خارج می باشند و هشدارهای وی به اشخاصی چون رئیس مجلس خبرگان رهبری حاکی از تصمیم خط جدید نفاق به زمینه سازی برای استحاله نظام می باشد. اظهارات جعفری و جنتی هیچگونه شک و تردیدی باقی نمی گذارد که هدف آنها ادامه کودتا با هدف ایجاد هرج و مرج در سراسر کشور و اعلام وضعیت اضطراری و نهایتا برکناری علی خامنه ای می باشد. هنوز مشخص نیست آیا سئاه از امتیازاتی که علی خامنه ای به طرف آمریکائی در مذاکرات هسته ای داده حمایت می کند یا نه. اما آن چه به خوبی مشخص است مخالفت شدید جعفری با علی خامنه ای است. تغییرات اخیر در سئاه و ارتش نیز به خوبی بیانگر مخالفت فرمانده سئاه با علی خامنه ای است.

منتقل شدن حسین طائب - بخوانید یکی از مزدوران مجتبی خامنه ای - به معاونت اطلاعات سئاه و ادغام بسیج در نیروی زمینی سئاه - حاکی از تصمیم جعفری و حامیان وی به از میان بردن نهادهائی است که تحت نظر علی و مجتبی خامنه ای بوده اند. برکناری حسن فیروزآبادی شخصی شکمباره و بی عرضه و بی سواد که دوستی وی با علی خامنه ای تنها دلیل ئیشرفت وی بود یک نمونه دیگر از تغییر و تحولاتی است که با تهدید علی خامنه ای توسط برخی از کودتاگران و با هدف کاهش نظلرت وی بر نیروهای مسلح صورت گرفته.

اما بدون شک اتهامات بی محتوای جعفری به افرادی چون میرحسین موسوی و محمد خاتمی در مورد وابستگی آنها به بیگانگان دلیل اصلی مخالفت وی با علی خامنه ای می باشد چرا که وی قبلا صریحا اظهار داشته بود که مسئله وابستگی رهبران جناحهای اصلاح طلب به بیگانگان برای وی به اثبات نرسیده است. بدون شک جعفری و جعفریها با تفسیر سلیقه ای اظهارات علی خامنه ای قصد بی ارزش جلوه دادن سخنان وی را دارند و هدف آنها نیز بی اعتبار نمودن وی و نهایتا برکناری وی و تشکیل رژیمی التقاطی-الحادی است. باز هم شکی نیست که حامیان خط جدید نفاق در بسیاری از دفاتر علی خامنه ای در نیروهای مسلح زخنه نموده اند و با حمله به مراجع عالیقدر و دلسئوزی که فقط قصد کمک به برون رفت کشور از بحران کودتا را دارند می خواهند مراجع را نیز از صحنه سیاسی کشور حذف نمایند تا علی خامنه ای به آنها کاملا وابسته باشد و آنها نیز سیاستگذاری و برنامه ریزیهای خود را با نام وی ولی بدون مشورت با وی انجام دهند. بدون شک یکی از اهداف کودتاه مدت امثال جعفری تیره نمودن روابط مراجع و علی خامنه ای می باشد و البته شکی نیست که رفتار زشت و یاوه گوئیهای علی خامنه ای باعث نفرت مراجع شیعه از وی شده است. اما بزرگان حوزه و مراجع عالیقدر عقیده دارند که برکناری علی خامنه ای باید از طریق قانونی صورت گیرد نه از طریق کودتای نظامی توسط امثال جعفری.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر