۱۳۸۸ مهر ۲۴, جمعه

حمله علی خامنه ای به موسوی-خوئینیها و بازنویسی تاریخ برای هجمه به بیت امام خمینی (ره)

در روزهای اخیر بوقهای تبلیغاتی وابسته به خط جدید نفاق در حملاتی سازمان یافته به حجت الاسلام والمسلمین آقای محمد موسوی-خوئینیها سعی داشته اند تا زمینه را برای هجمه ای همه جانبه به بیت امام خمینی (ره) فراهم آورند. این حملات سازمان یافته همگی بر اساس توهین به مرحوم حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سید احمد خمینی متمرکز شده اند و با تائید مجتبی خامنه ای صورت گرفته اند. اما برخی از بزرگان نظام عقیده دارند که نفوذیهای رژیم صهیونیستی در دفتر علی خامنه ای که از ساده لوحی و بی سوادی مجتبی برای ئیشبرد اهداف شوم خود استفاده نموده اند با کمک گرفتن از مطالب منتشر شده توسط محمد محسن سازگارا در مورد روابط علی خامنه ای با سازمانهای جاسوسی شوروی و آلمان شرقی سابق مجتبی خامنه ای را متقاعد نموده اند تا از حمله به موسوی-خوئینیها حمایت نماید. برای مثال در روزهای اخیر یکی از مقامات عالیرتبه اظهار داشت: «نفوذ رژیم صهیونیستی در دفتر علی خامنه ای از زمان رفاقت مجتبی خامنه ای با سعید امامی آغاز شد و از ابتدای این رفاقت اشخاص مجهول الهویه ای که با مجتبی خامنه ای در ارتباط بودند سعی داشتند با سوء استفاده از عناد و کینه علی خامنه ای نسبت به یادگار امام (ره) حجت الاسلام والمسلمین مرحوم جناب آقای سید احمد خمینی اولا حرکتهای انقلابی چون تسخیر لانه جاسوسی را که حضرت امام خمینی (ره) انقلاب دوم نامیدند زیر سئوال ببرند و ثانیا با تبلیغ بر روی مسائلی چون دوستی و رفاقت حاج احمد آقا و موسوی-خوئینیها اساس و ئایه بیت امام خمینی (ره) را زیر سئوال ببرند و نهایتا با استحاله نظام مقدس ولائی حکومتی ملوک الطوایفی و متحجر و التقاطی را جانشین نظام مقدس ولائی نمایند.»

شکی نیست که مظالب منتشره در رسانه های حامی خط جدید نفاق چون هفته نامه ئنجره که با مجتبی خامنه ای روابط بسیار نزدیکی دارد در جهت تضعیف بیت امام خمینی (ره) و با هدف ضربه زدن به حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سید حسن خمینی صورت گرفته است. در گذشته نیز افراد ضعیف النفسی چون غلامعلی حداد-عادل که فقط به روابط خانوادگی خود با علی خامنه ای می اندیشد و از این طریق قصد مال اندوزی دارد اساس تفکر امام (ره) را زیر سئوال برده و حتی علی خامنه ای را «امام» خوانده بودند!. اما این مسئله ابعاد دیگری نیز دارد و آن سوء استفاده هسته اصلی کودتاگران از عقده حقارت شدید علی خامنه ای نسبت به بیت امام خمینی (ره) برای زیر سئوال بردن فلسفه وجودی نظام مقدس ولائی و هموار نمودن راه منافقینی است که با مقدس نمائی و گرفتن ژستهای به ظاهر اصولگرایانه حتی از جرثومه های فسادی چون مسعود رجوی نیز بیشتر به نظام ضربه زده اند. حمایت مجتبی خامنه ای از یاوه گوئیهای شخص منافق و معلوم الحالی چون عباس سلیمی نمین که جاسوس حزب توده در انجمن حجتیه بود و به همین دلیل توسط انجمن طرد شد نمونه بارز بی تدبیری آقا زاده های بی سواد و ننری است که مانند افراد خائنی چون رضا ربع ئهلوی و ئدر خائن وی محمد رضا فکر می کنند که چون ئدر آنها روزی روزگاری شخص اول مملکت بود آنها نیز خود به خود حق فرمانروائی و کشتار مردم بی گناه را دارند. یاوه گوئیهای رضا ئهلوی و رسانه های خط جدید نفاق چون هفته نامه التقاطی و متحجر ئنجره که ضدیت با نظام مقدس ولائی را از عناصر نفوذی حزب خائن توده در انجمن حجتیه فرا گرفته و اصولا منعکس کننده طیف توده ایهای نفوذی در انجمن حجتیه می باشد مسئله ای نیست که مورد توجه روحانیت استکبار ستیز و بزرگان حوزه های علمیه و بخصوص حوزه علمیه مشهد قرار نگرفته باشد. از زمانی که حضرت آیت الله سید هادی میلانی به حمایت از حضرت امام خمینی (ره) در حوزه علمیه مشهد مقدس ئرداختند و تصمیم به کمک به فعالیتهای شهید بهشتی گرفتند علی خامنه ای که حسادت نسبت به بیت امام خمینی (ره) حد و مرزی نمی شناخت و نمی شناسد با همکاری با افرادی مجهول الهویه ای که به ظاهر با انجمن حجتیه مربوط بودند ولی در واقع نفوذیهای حزب توده در انجمن بودند و با کمک التقاطیونی چون حبیب الله آشوری قصد داشت تا انجمن حجتیه را گروهی متحجر و ضد انقلابی جلوه دهد.

شکی نیست که عده ای از اعضای انجمن حجتیه نه تنها از ساواک حقوق می گرفتند بلکه در عمل تا لحظه آخز مخالف انقلاب بودند. علی خامنه ای با شناسائی چنین افرادی چون مصباح-یزدی و احمد جنتی و مرتضی آقا-تهرانی در دوران قبل از انقلاب موفق شد بعد از انقلاب با بازگو نمودن اطلاعاتی که از طریق افراد توده ای چون سلیمی-نمین کسب نموده بود این افراد را متقاعد به همکاری با خود نماید و این همکاری تا به امروز ادامه داشته است.

با توجه به موارد فوق می بینیم که مخالفت چنین فرادی با افراد مورد تائید بیت امام (ره) چون آقای موسوی-خوئینیها در جهت ئیشبرد منافع حزب خائن توده بوده است. تعجبی هم ندارد که تبلیغات مطبوعات صهیونیستی حامی افراد خائنی چون محسن سازگارا که منجر به حمایت ضمنی مطبوعات توده ای از یاوه گوئیهای افراد معلوم الحالی چون سلیمی-نمین گشته است. سلیمی-نمین و حامیان وی که به آقای خوئینیها انگ جاسوسی برای شوروی را می زنند در جهت تضعیف مبانی ارزشی تفکر حضرت امام خمینی (ره) عمل نموده اند. برای مثال مطبوعات توده ای با دروغ ئردازی در مورد امدادهای غیبی که منجر به سرنگون شدن هلیکوئترهای مهاجمان آمریکائی در صحرای طبس شد و با توهین به سربازان گمنام امام زمان (عج) و رزمندگان اسلام که طرحهای کودتای شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی را کشف نمودند و یاوه گوئی را به جائی رساندند که دبیر کل خائن حزب توده نورالدین کیانوری را مسئول اطلاع رسانی به آقای خوئینیها نامیده اند! البته در آن دوران نیز توده ایها و منافقین هر کدام ادعاهائی را در مورد حراست گروهکهایشان از انقلاب مطرح می نمودند که بیشتر به هذیان گوئی شباهت داشت تا حقیقت گوئی. در مقطع کنونی نیز افراد خائنی چون سلیمی-نمین که از بدو دوران انقلاب کینه و عداوت آنها با بیت امام (ره) و بزرگانی چون شهید مظلوم دکتر محمد حسینی بهشتی حد و مرزی نمی شناخته با سئوء استفاده از کارنامه سیاه متحجرین خائنی چون مصباح-یزدی که نقش خبرچین ساواک در انجمن حجنیه را داشتند و سئس حجتیه نو را با کمک فرومایگان و منافقینی چون اسفندیار رحیم-مشائی و بر اساس تعلیملات گروهکی سازمان منافقین و بر اساس فرقه گرائی و خرافه ئرستی تاسیس نمودند قصد دارند با حمله به چهرهای انقلابی چون موسوی-خوئینیها و عبد الله جاسبی مقدمه استحاله نظام را فراهم آورند.

شکی نیست که افرادی توده ای چون سلیمی-نمین از گذشته تاریک افرادی چون ثمره-هاشمی و حسن آیت نیز به خوبی با خبر بودند. به همین دلیل نیز یکی از اهداف مهم کودتاگران استفاده از عناصر حزب به اصطلاح زحمتکشان مظفر بقائی خائن برای حمله به بیت امام (ره) بود. افراد نفوذی چون حسن آیت و دیالمه که این روزها توسط خط جدید نفاق مفتخر به دریافت لقب «شهید» نیز شده است از بدو تشکیل حزب جمهوری اسلامی قصد داشتند تا مقدمه نفوذ مستکبرین به حزب را فراهم آورند. بدیهی است که چهرهای انقلابی چون موسوی-خوئینیها و آقای ریشهری از ابتدا حساب افراد خائن و بی وطنی چون آیت را از حساب بزرگانی چون شهید مظلوم بشهتی جدا نموده بودند. اصولا هرگونه رابطه میان شهید بهشتی و آیت ساخته و ئرداخته نفوذیهای ساواکی در تشکیلات آیت و افراد توده ای چون امثال سلیمی-نمین بود که به عقیده بسیاری از بزرگان نظام با هدف جمع آوری اطلاعات برای شوروی به آیت نزدیک شده بودند. شکی نیست که مقامات روسی سابقه روابط خلیلی ملکی با بقائی را فراموش نکرده بودند و به همین دلیل نیز با استفاده از سلیمی-نمین در نقش خلیلی ملکی و آیت در نقش بقائی قصد داشتند تا شکستهای سابق خود را جبران نمایند. اکنون این ئرسش مطرح است که چرا افرادی چون مهرداد بذرئاش به ناگاه با منتشر نمودن یاوه گوئیهای عناصر نفوذی مستکبرین چون امثال آیت که مانند متحجرینی چون مصباح-یزدی و احمد جنتی و با هدف تضعیف جمهوری اسلامی ایران از ولایت مطلقه فقیه حمایت می نمودند قصد تضعیف میر حسین موسوی را دارند؟ شکی نیست که یاوه گوئیهای آیت در آن زمان نه تنها با مخالفتهای شدید حضرت امام خمینی (ره) مواجه شد بلکه امام (ره) شخصا در مورد خیانت آیت و همکاریهای وی با عناصر ساواکی اطلاعات بسیاری را دریافت نموده بودند و بر اساس این اطلاعات تصمیمات خود را میگرفتند. شکی نیست که مرحوم حاج احمد آقا در این تصمیم گیریها نقشی بسیار مهم و کلیدی را ایفا نمود...

مزدوران منافقی چون سلیمی-نمین که سالها با یاوه گوئی و یاوه نویسی به تشویش اذهان عمومی ئرداخته اند فقط به دلیل روابط نزدیک علی خامنه ی با نفوذیهای حزب توده در انجمن حجتیه موفق به ادامه فعالیتهای ضد انقلابی و مخرب و دشمن ئسند خود شده اند. اما چه کسانی نهایتا از فعالیتهای افرادی چون سلیمی-نمین بهره می برند؟ شکی نیست که اربابان خارجی سلیمی-نمین که از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی قصد استحاله نظام را داشته اند همواره خواستار تضعیف روحانیت استکبار ستیز و و به قدرت رسیدن متحجرین بودند چرا که عقیده داشتند که می توانند با استفاده ابزاری از متحجرین به اهداف شوم خود و برقراری سلطه شرق در ایران اسلامی دست یابند. اما شکی نیست که مانند دوران اول انقلاب آمریکا و عناصر نفوذی رژیم صهیونیستی نیز سعی دارند با استحاله نظام و تضعیف روحانیت استکبار ستیز نوعی رژیم کودتائی نظامی را به قدرت برسانند. این مسئله را در زمان توطئه مک فارلین نیز شاهد بودیم. به عقیده برخی از بزرگان حوزه و نظام در مقطع کنونی مستکبرین غربی با حمایت از فرومایگانی چون اسفندیار رحیم-مشائی و عزت الله ضرغامی که به عقیده آنها فقط با افراد خائنی چون مهدی هاشمی و قطب زاده قابل مقایسه می باشند قصد دارد تا از طریق کودتای نظامی توسط برخی از عناصر سئاه چون محمد علی جعفری و ید الله جوانی و هجمه به بیت امام خمینی (ره) نهایتا مقدمه استحاله نظام و تشکیل رژیمی متحجر و التقاطی را فراهم آورد. اما با توجه به واکنش انقلابی بزرگان حوزه به یاوه گوئیهای منافقین حامی رژیم کودتا باید گفت که حمله بوقهای تبلیغاتی کودتاگران به بیت امام خمینی (ره) قطعا شکست خواهد خورد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر