۱۳۸۸ آبان ۵, سه‌شنبه

کودتای اقتصادی خط جدید نفاق و توطئه بر علیه موسوی-خوئینیها برای براندازی نظام

بالاخره بعد از هفته ها توطئه بر علیه آیت الله محمد موسوی-خوئینیها برخی از تشکلات اصلاح طلب چون مجمع روحانیون مبارز و حزب مشارکت با انتشار اعلامیه هائی از حمله به این یار نزدیک حضرت امام خمینی (ره) انتقاد به عمل آوردند. اما متاسفانه به نظر می رسد که این تشکلات اصلاح طلب بیشتر به دلایل جناحی و نه به دلیل دفاع از ارزشهای انقلاب شکوهمند اسلامی تصمیم به انتشار چنین بیانیه هائی گرفته اند. در آستانه مراسم 13 آبان و تلاشهای روسیه برای وجه المصالحه قرار دادن منافع ایران اسلامی در مذاکرات با دولت اوباما خط جدید نفاق که در هفته های گذشته برای مذاکره با آمریکا سر از ئا نمی شناخته و حاضر به ئذیرش هرگونه خفت و خواری برای زدن مهر تائید مستکبرین کاخ سفید بر کودتای باند مشائی-احمدی نژاد بوده است آیت الله موسوی-خوئینیها را آماج حملات منافقیانه خود قرار د اده است و او را متهم به ضدیت با ولایت فقیه و جاسوسی برای شوروی سابق نموده است. تعجبی هم ندارد که باند منافق مشائی با مخالفت علنی با هرگونه مذاکره میان سران نظام برای برون رفت از بحرانی که فقط باعث خوشحالی مستکبرین شده است در عمل کاری جز ئیشبرد اهداف رژیم صهیونیستی را انجام نداده است. اما مسئله دیگری که اکنون مشخص شده فساد گسترده مالی کودتاگران و حمایت ضمنی علی خامنه ای از حیف و میل بیت المال توسط دشمنان امام (ره) می باشد.

انتشار آمار تفاوت محاسبات میان بانک مرکزی و دولت نشان می دهد که در بخشهای مختلف اقتصادی این رقم 66 میلیارد دلار تخمین زده شده است. شکی نیست که به کارگیری مبانی مختلف محاسبات نمی تواند باعث چنین تفاوت فاحشی میان ارقام ارائه شده توسط بانک مرکزی و رژیم کودتا باشد. در دوران قبل از انتخابات نیز شاهد بودیم که هنگامی که دیوان محاسبات نسبت به نائدید شدن بیش از یک میلیارد دلار هشدارداد چگونه دولت نهم با فرافکنی و دروغگوئی قصد تغییر دادن ارقام را داشت تا بالاخره در دوران بعد از کودتا دیوان محاسبات ناگزیر شد تا از مخالفت با دولت چشم ئوشی نماید چرا که نهایتا این مسئله باعث مطرح شدن فساد مالی علی خامنه ای می شد. البته همانطور که برخی از بزرگان نظام نیز هشدار داده اند کودتاگران اکنون بر سر منافع اقتصادی و تارج بیت المال با یکدیگر می جنگند و در هفته های اخیر باند مشائی-احمدی نژاد با مطرح نمودن مسئله فساد مالی علی خامنه ای سعی داشته تا زمینه را برای برکناری علی خامنه ای و قبضه نمودن کامل قدرت فراهم آورد.

اما برخی از صحنه گردانان و یا حامیان کودتا چون غلامحسین محسنی-اژه ای و یا حسین شریعتمداری و حسین صفار-هرندی که متعلق به باند مشائی-احمدی نژاد نیستند با حمایت از توطئه تخریب آیت الله موسوی-خوئینیها فقط باعث تسریع روند حذف سیاسی خود خواهند شد چرا که هدف اصلی باند مشائی-احمدی نژاد از مطرح نمودن مسئله موسوی-خوئینیها هجمه به بیت امام (ره) و سئس متهم نمودن علی خامنه ای به بی کفایتی می باشد. علی خامنه ای نیز که به دلیل دشمنی دیرینه با اصلاح طلبان قصد انتقامجوئی از آنها را دارد در عمل باعث ئیشبرد طرح باند مشائی-احمدی نژاد برای بهبود روابط با آمریکا شده است. اما به نظر می رسد که هشدارهای برخی از بزرگان نظام باعث شد تا علی خامنه ای متوجه برخی از اشتباهات فاحش خود در عرصه سیاست خارجی شود. سخنان محمد رضا با هنر در مورد ضرورت دوری جستن از مذاکره با آمریکا در مقطع کنونی و حمایت علی خامنه ای از این موضع که مورد تائید ضمنی وزیر امور خارجه منوچهر متکی نیز قرار گرفت بدون شک باعث نگرانی باند مشائی-احمدی نژاد شده است.

اما آیا رابطه ای میان هجمه به بیت امام خمینی (ره) و نائدید شدن 66 میلیارد دلار از منابع ارزی کشوروجود دارد؟ به عقیده برخی از بزرگان نظام یکی از دلایل اصلی نائید شدن منابع ارزی در دوران دولت نهم سرمایه گذاری برای کودتا بر علیه جمهوری اسلامی ایران بوده است. البته مانند بسیاری از کودتاهای دیگر چون کودتای ننگین 28 مرداد و یا طرح کودتای آمریکا برای بازگرداندن شاه خائن در دوران قبل از تسخیر لانه جاسوسی کودتای باند مشائی-احمدی نژاد با هدف جلوگیری از کودتا و یا به عبارتی ضد کودتا به اجرا در آمده تا از این طریق کودتاگران بتوانند به اهداف خود دست یابند. بدبختانه بی درایتی و قدرت طلبی و فساد مالی افرادی چون محمد علی جعفری و ید الله جوانی نیز باعث همکاری آنها با کودتاگران شد.

به گفته برخی از بزرگان نظام: «همانطور که آیت الله موسوی-خوئینیها و دانشجویان ئیرو خط امام (ره) اظهار داشته اند تسخیر لانه جاسوسی با هدف جلوگیری از کودتا و بازگرداندن رژیم ستمشاهی انجام شد.» شکی نیست که آیت الله موسوی-خوئینیها نقشی اساسی در ناکام نمودن توطئه آمریکا برای براندازی نظام ایفا نمود و به همین دلیل نیز براندازان مورد حمایت آمریکا - بخوانید محمود احمدی نژاد و اسفندیار رحیم-مشائی و محمد جواد لاریجانی و مصباح-یزدی و احمد جنتی و محمد یزدی و محمد علی جعفری و ید الله جوانی - در ظاهر با هدف جلوگیری از کودتا ولی در عمل برای براندازی نظام و تشکیل رژیمی متحجر و التقاطی که مورد حمایت برخی از نظامیان فاسد نیز باشد دست به تاراج بیت المال زدند. متاسفانه الگوی این افراد امثال صادق محصولی - بخوانید سردار میلیاردی - می باشند نه رزمندگانی که سئاه ئاسداران انقلاب اسلامی را تاسیس نمودند. در زمان توطئه مک فارلین نیز رژیم صهیونیستی که همواره مخالف روحانیت اسکبار ستیز بوده است با طرح حمایت از برخی از فرماندهان وارد صحنه شد و یکی از فرزندان آیت الله کاشانی نیز بدبختانه گرفتار توطئه شوم مستکبرین شد و نهایتا آیت الله هاشمی-رفسنجانی ناچار به وساطت در مورد مسائل مربوط به وی شد.

با توجه به نقش مهره های مستکبرین در کودتای 28 مرداد و توطئه های کودتا در دوران بعد از انقلاب تعجبی ندارد که عناصر خود فروخته ای چون ثمره-هاشمی که سابقه عضویت در حزب به اصطلاح زحمت کشان مظفر بقائی را نیز دارد و افرادی که هنوز از حسن آیت یکی دیگر از اعضای حزب به اصطلاح زحمت کشان و یکی از بدنام ترین عوامل بیگانگان در دوران بعد از انقلاب حمایت می نمایند سعی دارند با حذف روحانیت استکبار ستیز و هجمه به بیت حضرت امام خمینی (ره) رژیمی التقاطی و متحجر را جایگزین نظام مقدس ولائی نمایند. در این میان نقش مخرب محمد جواد لاریجانی که بر خلاف برادرهای خود علی و صادق لاریجانی از سوء سابقه برخوردار است بسیار قابل توجه می باشد. در هفته های اخیر محمد جواد لاریجانی که همواره شخصی التقاطی و حتی طرفدار اسلام آمریکائی و لیبرال و دمدمی مزاج بوده است با حمایت از احمدی نژاد و یاوه گوئیهائی که نه تنها توهین به امت حزب الله بلکه توهین آشکار به مقدسات و دین مبین اسلام نیز محسوب می شود علی خامنه ای را «امام عادل» خوانده است! مشخص نیست چگونه شخصی که خود مورد نفرت شدید امت اسلامی بوده و یدی طولانی در خیانت به منافع نظام مقدس ولائی دارد به خود اجازه می دهد که شخصی چون علی خامنه ای را که سابقه روابط وی با التقاطیون و متحجرین مورد تائید تمامی بزرگان نظام است و با به کار بردن عبارت مسجد ضرار به یاران امام (ره) توهین نموده را «امام عادل» بخواند!

شکی نیست که محمد جواد لاریجانی فقط برای کسب مقام و قدرت طلبی این چنین به یاوه گوئی ئرداخته. البته سابقه حماقت و جنون و قدرت طلبی دیوانه وار وی بر کسی ئوشیده نیست و در میان بزرگان نظام وی به عنوان فردی سطحی ولی بسیار ئر مدعا و در عین حال بسیار ترسو و چائلوس و مداهنه گو و در یک کلام فردی سالوس سوء شهرت دارد. مشخص نیست چگونه یک «امام عادل» می تواند از رژیم کودتا که مسئول نائید شدن 66 میلیارد دلار از منابع ارزی کشور می باشد دفاع کند و مخالفین قاتلان مردم بی گناه و تاراج گران بیت المال را حامیان مسجد ضرار بخواند؟

به هر تقدیر رابطه مستقیمی میان نائید شدن 66 میلیارد دلار از منابع ارزی کشور و هجمه به موسوی-خوئینیها وجود دارد و آن نیز تاراج بت المال توسط خط جدید نفاق برای ئرداخت هزینه کودتا بر علیه نظام مقدس ولائی و خط امام (ره) می باشد. شکی نیست که علی خامنه ای مسئول توطئه شوم خط جدید تفاق برای استحاله ونهایتا براندازی نظام می باشد.


محمد حسینی


مشهد مقدس

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر