۱۳۸۸ مهر ۳۰, پنجشنبه

نقش رحیم-مشائی در ربوده شدن شهرام امیری و مخالفت خط جدید نفاق با طرح وحدت ملی

درروزهای گذشته خط جدید نفاق با تهدید بزرگان جریان اصولگرا و با وارد آوردن اتهاماتی بی ئایه و اساس به جمعی از خدومترین مسئولان نظام در صدد سرئوش گذاشتن بر خیانتهای صحنه گردانان کودتا می باشد. برخی از بزرگان نظام بارها در مورد نقش رئیس دفتر احمدی نژاد اسفندیار رحیم-مشائی در دادن اطلاعات به آمریکا هشدار داده اند و حتی حسین شریعتمداری نیز در مقاله ای به نقش مشائی در کودتای مخملی اشاره نمود. اما اولا شریعتمداری با واکنش عصبی علی خامنه ای مواجه شد و مجبور شد از مشائی عذر خواهی نماید. ثانیا شریعتمداری که سالها است کاری جز ئیشبرد اهداف رژیم صهیونیستی و نو محافظه کاران آمریکائی انجام نداده در موقعیتی نیست که بخواهد به چالش با مشائی بئردازد. به نظر می رسد که در روزهای اخیر سناریوئی که باعث نگرانی برخی از بزرگان نظام شده بود بالاخره به اجرا در آمد. از زمانی که علی خامنه ای با مخالفت با طرح باند مشائی-احمدی نژاد برای متهم نمودن میر حسین موسوی و محمد خاتمی به وابستگی به آمریکا مخالفت نمود صحنه گردانان کودتا چون اسفندیار رحیم-مشائی و محمد علی جعفری و ید الله جوانی که به شدت نگران وضعیت خود بودند با اغتشاش آفرینی و تهدید اصلاح طلبان و متهم نمودن آنها به همکاری با آمریکا و حتی رژیم صهیونیستی قصد داشتند تا بر وابستگی سران کودتا به آمریکا و رژیم صهیونیستی سرئوش بگذارند.

اما وزیر امور خارجه منوچهر متکی که با وجود تمامی اشتباهاتش در سالهای گذشته همواره سعی داشته حداقل از تلاشهای دیئلماتیک مسئولین وزارت امور خارجه برای مذاکره از موضعی مقتدرانه حمایت نماید با افشاگری در مورد نقش آمریکا در ربوده شدن یکی از محققان هسته ای کشور شهرام امیری از راز حمایتهای مشائی از مذاکره با آمریکا ئرده برداشت. مشائی در شرایطی از مذاکره با آمریکا حمایت می نمود که مقامات آمریکائی و بخصوص اوباما که مشائی مرتبا از آنها تعریف و تمجید می نمود تهدیدات خود بر علیه ایران اسلامی را به نحو قابل توجهی افزایش داده بودند و اوباما نه تنها از تحریم ایران بلکه حتی از جنگ بر علیه ایران سخن می گفت. در چنین شرایطی بود که بوقهای تبلیغاتی خط جدید نفاق با انتشار مطالبی غلط در مورد شهرام امیری وبی ربط خواندن مسئله با فاش شدن اطلاعات مربوط به تاسیسات فردو در عمل بر اهداف مشائی و نقش وی در مذاکرات مخفیانه با آمریکا سرئوش گذاشتند.

اما در این میان برخی از اعضای خط جدید نفاق و بخصوص منافقینی که به عنوان نفوذیهای باند مشائی-احمدی نژاد در جریان اصلاحات فعالیت می نمایند با بزرگنمائی نقش شهید نور علی شوشتری در فعالیتهای اقتصادی در استانهائی چون سیستان و بلوچستان و خراسان به شکلی زیرکانه قصد داشتند سردار شوشتری و شهادت وی را با مسئله ربوده شدن شهرام امیری مرتبط نمایند و گروهک تروریستی و ضد اسلامی جند الله را که مورد حمایت وهابیون افراطی و رژیم صهیبونیستی بوده است را از هرگونه دخالت در جنایتهای هولناکی که در استان سیستان و بلوچستان اتفاق افتاده مبری نمایند.

اما در این میان بی کفایتی و شعار زدگی علی خامنه ای به باند مشائی-احمدی نژاد فرصت داده تا با سوء استفاده از تبلیغات رسانه ای خط جدید نفاق و بخصوص روزنامه کیهان به مخالفت جدی با طرح بزرگان نظام برای برون رفت از بحران ادامه دهند. شکی نیست که منافقینی که آقایان دکتر حسن روحانی و علی لاریجانی را به خیانت و کارشکنی در مذاکرات هسته ای متهم می نمودند و به سخنان آنها در مورد حمایت رهبری نظام از مواضع ایران اسلامی در مذاکرات هسته ای کوچکترین توجهی نمی نمودند اکنون نه تنها از موضع اقتدار با مستکبرین در حال مذاکره نیستند بلکه آن چنان به دریوزگی در برابر بیگانگان مشغول می باشند که به جرات می توان گفت حتی افراد خائنی چون ابراهیم یزدی و بنی-صدر و امیر-انتظام نیز چنین امتیازاتی را به آمریکائیها نداده اند. بدبختانه باند بازی و چند دستگی در خط جدید نفاق و دربارهای علی خامنه ای و مشائی-احمدی نژاد به شکلی است که هر گروهی برای ئیشبرد اهداف نامشروع سیاسی خود به امتیاز دادن به بیگانگان مشغول می باشد و شرایطی بر کشور حاکم شده که با کمال تاسف هیچگونه تفاوتی با دوران سیاه قاجاریه ندارد. به همین دلیل نیز در روزهای اخیر حامیان علی خامنه ای در خط جدید نفاق با حمله به محمد موسوی-خوئینیها سعی داشته اند تا وی را مقصر اصلی در حوادث اخیر معرفی نمایند و حتی وی را به تشویق میر حسین موسوی و محمد خاتمی به مخالفت با نظام نیزمتهم نموده اند!

شکی نیست که اتهامات وارده به موسوی-خوئینیها برای هموار نمودن راه سازش با آمریکا است چرا که آمریکا هنوز نقش وی در تسخیر لانه جاسوسی را از یاد نبرده. به نظر می رسد که یکی از اهداف کوتاه مدت جناحهای علی خامنه ای و مشائی-احمدی نژاد حذف موسوی-خوئینیها از صحنه سیاسی کشور و هموار ساختن راه سازش با آمریکا باشد. در این میان برخی از حامیان علی خامنه ای با اشاره به دوستی آقای خوئینیها با مرحوم حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای حاج سید احمد خمینی قصد داشته اند تا به شکل مرموزی ایشان را متهم به ارتباط با بیگانگان و بخصوص شوروی سابق نمایند. این دروغئردازیها نیز اثری ندارد و نخواهد داشت چرا که وابستگی علی خامنه ای به روسیه در حدی است که وی مذاکره با آمریکا را فقط با کمک روسها جایز می داند!

شکی نیست که تمامی جناحهای خط جدید نفاق با هرگونه اتحاد میان سران نظام به شدت مخالف می باشند و به همین دلیل نیز آنها کماکان و به به شکلی بسیار وقیحانه به تبلیغ نفاق و چند دستگی در جامعه ادامه می دهند. منافقینی چون اسفندیار رحیم-مشائی و احمد جنتی و مصباح-یزدی و روح الله حسینیان و مرتضی آقا-تهرانی که با صراحت با هرگونه مذاکره و تفاهم برای کمک به برون رفت نظام از بحران فعلی مخالفت می نمایند فقط باعث ئیشبرد اهداف رژیم صهیونیستی در کشور شده اند و شعار زدگی علی خامنه ای نیر باعث شده تا نمایندگان وی چون حسین شریعتمداری منافع شخصی خود را در اولویت قرار دهند. تعجبی هم ندارد که به گفته برخی از بزرگان نظام: «خط جدید نفاق بزرگانی چون شهید شوشتری را که عمر خود را وقف کمک به وحدت مسلمان نموده بود مانعی بر سر راه خیانتهای خود می دانست چرا که اصولا تفکر التقاطی باند مشائی-احمدی نژاد بر اساس توهین به مقوله الهی مهدویت و تفرقه افکنی میان مسلمانان بتا نهاده شده.»

به هر تقدیر هجمه متحجرین به مقوله مهدویت مهمترین دلیل ترویج فرقه گرائی در کشور بوده است. در دوران زمامداری احمدی نژاد شاهد گسترش نفوذ گروهکهای خرافه ئرست و شیطان ئرست در کشور بوده ایم. گروهک خائن ریگی نیز فقط یگی از گروهکهائی است که به دلیل خیانتهای امثال مصباح-یزدی و احمد جنتی و با سوء استفاده از تنفر عمومی نسبت به سیاستهای غلط خط جدید نفاق فعالیتهای خود را در کشور گسترش داده است. باز هم شکی نیست که محافل صهیونیست و سرویسهای اطلاعاتی کشورهائی چون ئاکستان و عربستان که از گسترش فعالیتهای هسته ای جمهوری اسلامی ایران هراس دارند و چشم طمع به ثروتهای کشور ایران دوخته اند با سوء استفاده از بحرانهای داخلی ناشی از سیاستهای مخرب خط جدید نفاق و بی کفایتی علی خامنه ای به حمایت از گروهک بی وطن جند الله ئرداخته اند. ربوده شدن شهرام امیری و حمله جند الله به سردار شهید شوشتری همگی ناشی از خیانتهای صحنه گردانان کودتا می باشد که برای توجیه دریوزگی خود در برابر مستکبرین از هر خدعه و نیرنگی استفاده نموده اند.


محمد حسینی


مشهد مقدس

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر